با وجود چهار نهاد نظارتی ،فیش های حقوقی سر از صدا و سیما درآورد

هیچ کدام از ما در سلامت و امانت داری آقای امین شک نداریم و اگر اشاره می شد فلان پول را شما نباید بگیرید، گواهی می دهم که هیچ کدام از افراد نمی گرفتند.

به گزارش ریسک نیوز،آسوده  در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمه مرکزی ضمن اظهار خوشحالی از بازگشت مجدد همتی از عدم حضور امین ابراز نارحتی کرد و گفت: ای کاش ایشان هم در این جلسه حضور داشتند و مطالب خود را بیان می کردند.

آسوده با انتقاد از مسائل ایجاد شده اخیر برای صنعت بیمه گفت: 4 نهاد نظارتی دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حسابرسی بعنوان بازرس قانونی و حراست بر بیمه مرکزی نظارت می کنند پس چرا در مسئله پیش پا افتاده ی مانند پرداخت ها، صدا و سیما باید اقدام کند؟

وی در ادامه گفت: آیا آقای امین در جلسه مجمع عمومی چیزی برای خودش تصویب کرده بود!؟ خیر!، مقررات را چنان پیچانده ایم که با واقعیت سخت است کسی قضاوت کند. بیمه مرکزی سال 50 تاسیس شده از سال 50 تا 63 که من عضو هیات عامل بیمه مرکزی شدم یک مصوبه 4 خطی وجود داشت، رئیس کل 20 هزار تومان، اعضای هیات عامل 16 هزار و 750 تومان، بدون در نظر گرفتن اضافه کار و غیره. سقف دولت 20 هزار تومان بود، یعنی بالاترین حقوق را رئیس کل بیمه مرکزی ایران می گرفت.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان با تاکید مجدد بر سلامت و امانت داری رئیس سابق بیمه مرکزی، بیان کرد:  هیچ کدام از ما در سلامت و امانت داری آقای امین شک نداریم و اگر اشاره می شد فلان پول را شما نباید بگیرید، گواهی می دهم که هیچ کدام از افراد نمی گرفتند.

وی  افزود: جنجال های امروز بیشتر به دولت، بیمه مرکزی و صنعت بیمه و در آخر به آقای امین آسیب زد!

آسوده در پایان ضمن آروزی موفقیت برای همتی، انتصاب ایشان را به ریاست بیمه مرکزی، بهترین انتصاب ممکن دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

97  −    =  90