برخورد زنجیره‌ای خودروها در اتوبان تهران-قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد زنجیره‌ای ۵ خودرو در اتوبان تهران-قم و آتش‌سوزی گسترده در انبار ۲۵۰ متری کالا در مرتضی گرد خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، اظهار داشت: ساعت 23:58 شب گذشته برخورد چند دستگاه خوردو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به شهرک سینمایی به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 50 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک نیسان حامل بار میوه به دلیل نامشخصی در محل واژگون شده بود و 5 دستگاه خودرو شامل دو پراید، پژو 206، پرشیا و آزرا با آن برخورد کرده بودند. در این حادثه راننده نیسان آسیبی ندیده بود اما 7 نفر از سرنشینان خودورهای دیگر دچار آسیب شده بودند که همه آنها به اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در پی این حادثه مسیر تردد خودروها مصدود شده بود که با انتقال خودروهای تصادفی به محلی امن توسط نیروهای آتش‌نشانی مسیر بازگشایی و محل حادثه برای بررسی به پلیس راهور تحویل داده شد. این عملیات در ساعت 1:07 به پایان رسید.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و اظهار داشت: ساعت 17 دقیقه بامداد آتش سوزی گسترده در انبار کالا واقع در مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

ملکی افزود: سه باب انبار در مجاورت یکدیگر به وسعت 250 متر که مملو از بسته‌های لوازم آرایشی و بهداشتی بود و محوطه 200 متری پشت این انبارها که مقدار زیادی ضایعات در آن نگهداری می‌شد‌، دچار حریق شده بود. آتش در حال سرایت به منازل مسکونی و سایر انبارها بود که با آغاز عملیات،‌ آتش‌نشان‌ها از سرایت آن جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت اما خسارت مالی زیادی برجا گذاشت. بعد از اطفا و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 2:09 به پایان رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =