آموزش حرفه ای بازار یابی به شرکتهای بیمه و ارایه کد حرفه ای گری

در استان گیلان عملیاتی شد

رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی آموزش بازاریابی حرفه‌ای و تخصصی بیمه در این استان خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،روهام قلیچی امروز در گفت‌وگو با  فارس در رشت با اشاره به اینکه بیشتر شرکت‌های بیمه ورشکسته هستند، اظهار کرد: این ورشکستگی به دلیل عدم بازاریابی مناسب است.

از راه‌اندازی آموزش بازاریابی حرفه‌ای و تخصصی بیمه در گیلان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه بازاریابی بیمه ارائه می‌شود و به شرکت‌های بیمه «کد» داده می‌شود.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اشتغالزایی را از اهداف آموزش‌های این مرکز عنوان کرد و افزود: استانداردهای بین‌المللی و سیستم‌های مدیریت مشتریان طراحی، تدوین و … به‌کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه به دولتی‌ها در بحث آموزش بازرگانی 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین کار آموزشی ما، برندسازی به‌ویژه در شرکت‌های کوچک است.

قلیچی برگزاری دوره‌های آموزشی بررسی صورت‌های مالی و دوره حقوق تجارت برای مدیران عامل و… را از اهداف آموزش‌های بازرگانی عنوان کرد.

وی کاربردی کردن آموزش‌ها را از دیگر اهداف مهم عنوان کرد و یادآور شد: مرکز آموزش بازرگانی در سال 74 ایجاد شد و اکنون با 37 نمایندگی بزرگ‌ترین مرکز آموزشی کشور است.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان استفاده دولت از فعالیت‌های آموزشی این مرکز را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: به دلیل گستردگی فعالیت‌ها، بدنه دولت از خدمات آموزشی این مرکز استفاده می‌کند.

وی آموزش بازرگانی در سیستم مدیریت و ارتقای بهره‌وری را از دیگر اهداف مرکز مذکور برشمرد و یادآور شد: مرکز بازرگانی بر اساسا نیاز آموزش اقدام به ترسیم آموزش‌های جدید در بدنه دولت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  32  =  39