علت حریق وانت آریسان و حادثه دلخراش زنده سوختن دو کودک

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا علت حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان – سرخه استان سمنان را اعلام کرد و گفت: حادثه به دلیل نقص ایمنی قطعه از جانب شرکت سازنده خودرو رخ داده است.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به حادثه سوختن 2 کودک در حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان – سرخه استان سمنان در روز دوشنبه گفت: در پی این حادثه تیمی ویژه از کارشناسان پلیس‌راه استان سمنان جزئیات حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

 

وی افزود: بر این اساس علت تامه تصادف بروز نقص فنی حادث و بریدن پلوس چرخ عقب سمت راست به دلیل نقص ایمنی قطعه از جانب شرکت سازنده خودرو حسب تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بوده است.

 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مصاحبه‌اش با سایت راهور تاکید کرد: نتیجه این بررسی امروز مشخص و به مراجع انتظامی و قضایی جهت سیر مراحل قانونی اعلام شد.

 

حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر 49 محور آرادان – سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل 94 چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

 

در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و و پس از 40 متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

 

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر 5 ساله و دختر 3 ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند که متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

97  −    =  91