رئیس جدید شعبه اصفهان بیمه ما معارفه شد

مراسم معارفه محمدناصر فولادپور رئیس جدید شعبه اصفهان بیمه “ما” برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، مراسم معارفه رئیس جدید شعبه  اصفهان با حضور  امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار،  علی فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، امیر شفیعی مدیر امور شعب و همچنین نمایندگان شعبه استان اصفهان  و  برخی از مسئولین محلی  برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار معاون شبکه فروش و توسعه بازار گفت: استان اصفهان ظرفیت‌های بسیاری جهت افزایش فروش بیمه‌ نامه های مختلف دارد به خصوص که این منطقه دارای شهرک‌های صنعتی توانمندی می‌باشد.

 

قربانی تاکید کرد: نمایندگان استان اصفهان می‌توانند با تعامل هر چه بیشتر با شعبه، توانمندی و بهره وری خود را بهبود بخشند.

وی ادامه داد: وجود سهامداری همچون بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت یکی از نقاط قوت بیمه "ما" است و در امر بازاریابی توجه به حقوق مصرف کنندگان و اطلاع رسانی دقیق و شفاف سرلوحه فعالیت ها باشد.

امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار با اشاره به اهداف بلند مدت بیمه "ما" اعلام کرد: گسترش فرهنگ بیمه و رعایت حقوق مشتریان و رضایتمندی آنان از جمله اولویت های شرکت است. بیمه "ما" طی 5 سال فعالیت خود موفقیت های کم نظیری کسب کرده است و امسال اولین شرکت بیمه ای بود که  توانست مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار و سود سهامداران را پرداخت کندکه این نشان از توانمندی و ثبات این شرکت است.

 

همچنین محمدناصر فولادپور رئیس شعبه اصفهان گفت: در شعبه اصفهان احترام و توجه به مشتری مداری و استفاده از توان شبکه فروش جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: از نمایندگان انتظار می رود نکات مهم بازاریابی را در فروش بیمه نامه های خود رعایت کنند. همچنین آگاهی از مزیت های رقابتی بیمه "ما" و اطلاع رسانی آن کمک شایانی به برندینگ شرکت خواهد داشت.

 

گفتنی است در پایان این مراسم لوح تقدیر و سپاس به سید علیرضا سمائی رئیس سابق شعبه اصفهان اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

66  −  63  =