پاسخ دندان‌شکنی باید به آل خلیفه داد!!!

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید پاسخ دندان‌شکنی به آل‌خلیفه بدهیم، گفت: اگر زیر بار ظلم برویم با ظالم تشریک مساعی کرده‌ایم.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تسنیم،جنایات آل‌خلیفه

پاسخ دندان‌شکنی باید به آل خلیفه داد/شاخصه ما ستیز با ستمگران است

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره وظیفه جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایات آل‌خلیفه خاطرنشان کرد: وظیفه ملت شریف و انقلابی ایران و نیروهای مسلح این است که تحت هدایت مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکنی به آل خلیفه و آل سعود بدهند تا اینها دست از شرارت بردارند. گاهی زور را باید با زور جواب داد؛ چراکه قرآن کریم می‌فرماید :«لا تَظلِمونَ وَلا تُظلَمونَ».

وی افزود: می‌طلبد از طریق سیاسی وارد عمل شد و اگر خدای ناکرده از طریق سیاسی جواب لازم داده نشد باید از طریق نظامی وارد عمل شد. شاخصه ما این است که با ستمگران می‌جنگیم و به توصیه حضرت علی(ع) شعار سیاسی ما این است که «کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً». این دستور دین ماست که از زبان رهبر شیعیان مولا علی(ع) صادر شده است.

آیت‌الله بطحائی با بیان اینکه اگر در مقابل این ظلم کوتاه بیاییم دامنه این ظلم به جاهای دیگر می‌کشد و کعبه را ملک طلق خود می‌کنند، تصریح کرد: دیروز شیخ نمر را سر بردیدند و امروز شیخ عیسی قاسم را خلع وطن کردند. اگر زیر بار ظلم برویم با ظالم تشریک مساعی کرده‌ایم. آل‌خلیفه از خودش چیزی ندارد و تنها به نوکری امریکا می‌نازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره بیانیه سردار سلیمانی خطاب به حاکمان بحرین بیان کرد: آفرین بر این مرد! موضع وی بسیار عالی بود و مانند اخطاری بود که مقام معظم رهبری بعد از فاجعه منا به آل سعود داد و باعث عقبگرد آنها شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  28