بازگشت دو عضو هیات مدیره بیمه ایران به تیم اجرایی / دردسرهای مدیرعامل جدید برای ایجاد آرامش

بر طبق اطلاعات موجود ، حیدری و افتخاری به جایگاه قبلی خود در پست معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نوآوری بازگشته اند که این بازگشت بر وجود اختلافات عنوان شده از سوی مدیر عامل سابق صحه می گذارد.

به گزارش ریسک نیوز،گفته می شود با تغییرات بی سابقه در بیمه ایران طی روزهای اخیر اختلافات درونی در این شرکت دولتی بالا گرفته است .

در حالیکه حسینی مدیر عامل وقت بیمه ایران در روزهای آخر مدیریتش چهار انتصاب جدید را رقم زد اما گویا این انتصابات با شکل گیری اختلافات در بدنه مدیریتی این شرکت بیمه گره می خورد و انطور که حسینی می گوید همین اختلاف نظر ها در نهایت به استعفای حسینی منجر می گردد.

اما در راس این تغییرات ، جدایی حیدری ،عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران از جایگاه معاونت فنی و همچنین افتخاری عضو دیگر هیات مدیره از جایگاه معاونت برنامه ریزی و نو آوری سهم بیشتری در زمینه سازی برای ایجاد اختلافات داشته این در حالی است که حسینی اذعان داشته این تغییرات در راستای پیاده سازی حاکمیت شرکتی بوده اما به هرحال انگیزه واقعی این تغییرات هر چه که بوده در نهایت سبب تکانه های شدید در بدنه این شرکت شده است.

این گزارش می افزاید، بر طبق اطلاعات موجود پس از تغییر مدیرعامل ، حیدری و افتخاری به جایگاه قبلی خود در پست معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نوآوری بازگشته اند که این بازگشت بر وجود اختلافات عنوان شده از سوی مدیر عامل سابق صحه می گذارد.

اگر چه که برخی اخبار از اختلافات چند گانه در بیمه ایران بر سر بازگشت این اعضاء شنیده می شود اما به نظر می رسد پور کیانی ، مدیر عامل جدید بیمه ایران برای بستر سازی جهت ایجاد آرامش با دردسرهای زیادی روبروست چرا که گفته می شود عدم ثبات در شرکت مذکور سبب نارضایتی گشته و این اختلافات در آینده نزدیک احتمالا به جدایی برخی مدیران از این شرکت خواهد انجامید.

لازم بذکر است ، اختلافات در بدنه بیمه ایران و بازگشت دو عضو هیات مدیره به تیم اجرایی در حالی است که همتی رییس کل بیمه مرکزی بر پیاده سازی حاکمیت شرکتی در شرکتهای بیمه تاکید دارد به طوریکه دیدگاههای وی در خصوص نحوه تعامل اعضا هیات مدیره و سهامداران برضرورت حضور اعضای مستقل غیراجرایی در هیئت‌مدیره شرکتهای بیمه حکایت می کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

14  −  10  =