نهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه امروز آغاز بکار می کند

نهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه امروز با حضور طیب نیا ، وزیر اقتصاد ، جهانگیری معاون اول رییس جمهور ، همتی ، رییس کل بیمه مرکزی و جمع دیگری از مدیران بانکی و بیمه ای آغاز بکار می کند.

به گزارش ریسک نیوز،نهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه امروز با حضور طیب نیا ، وزیر اقتصاد ، جهانگیری معاون اول رییس جمهور ، همتی ، رییس کل بیمه مرکزی و جمع دیگری از مدیران بانکی و بیمه ای آغاز بکار می کند.

این همایش با حضور نمایندگانی از کشورهای آمریکا، سوییس، سوئد، آلمان، ترکیه ،امارات، ژاپن،کره جنوبی و غیره طی سه روز کاری برگزار خواهد شد، طوری که همایش تخصصی بیمه در روز یکشنبه، همایش تخصصی بورس در روز دوشنبه و همایش تخصصی بانک در روز سه شنبه این هفته آغار بکار می کند.

لارم بذکر است پنل تخصصی بیمه امروز یکشنبه از ساعت 14 الی 16 در سالن خلیج فارس برگزار می گردد.

در حوزه نمایشگاهی شرکت کنندگانی از کشور های یونان،کرواسی ،تایوان،چین،روسیه ،سوییس، آلمان،ایتالیا حضور دارند که در کنار 346 شرکت کننده داخلی به معرفی دستاورد های خود به بازدید کنندگان از نمایشگاه امسال خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید ،  مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه، امروز ساعت ۱۰ در محل سالن خلیج فارس آغاز می گردد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  16  =  23