انتخاب بهاری فر به عنوان رئیس هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران / تحول در تصمیمات سندیکائی

حجت بهاری فر مدیر عامل بیمه ما طی انتخابات روز گذشته سندیکا با کسب تمامی آراء به عنوان رئیس هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد./به نظر می رسد ، حضور شرکتهای مختلف که عملکرد مطلوبی در بازار بیمه داشته اند در راس هیات رئیسه سندیکای بیمه گران می تواند موجب اتخاذ تصمیمات همگراتر و بهینه تر شود.

به گزارش ریسک نیوز انتخابات هیات رئیسه سندیکای بیمه گران در اواسط هفته جاری برگزار و در جلسه امروز شورای عمومی سندیکای ، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما، کشاورز مدیرعامل بیمه دی و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی به عنوان اعضای هیات رییسه جدید انتخاب شدند

بر اساس انتخابات دیگری که روز گذشته انجام شد، حجت بهاری فر که دو دوره عضو هیات رئیسه سندیکای بیمه گران بود ، با کسب تمامی آراء به عنوان رئیس هیات رئیسه این تشکل صنفی در این دوره انتخاب شد.

گفتنی است، انتخاب بهاری فر به عنوان مدیر عامل شرکت بیمه ما به عنوان رئیس هیات رئیسه نشان می دهد، باید منتظر تصمیمات متفاوتی در سندیکا باشیم چرا که سندیکا تصمیم گرفته است از ظرفیت همه شرکتهای بیمه در توافقات صنفی بهره گیرد زیرا پیش ازین بیشتر شرکتهایی با سایز بزرگ در راس تصمیمات سندیکائی قرار داشتند .

به نظر می رسد ، حضور شرکتهای مختلف که عملکرد مطلوبی در بازار بیمه داشته اند در راس هیات رئیسه سندیکای بیمه گران می تواند موجب اتخاذ تصمیمات همگراتر و بهینه تر شود.

زمان بهره گیری از ظرفیت مدیران شرکتهایی فرا رسیده که ظرفیت مطلوبی را در هدایت شرکتهای خود به ظهور رسانده اند.

به هر روی مدیرانی که در هدایت شرکتهای خود مطلوب عمل کرده اند، در تصمیمات سندیکائی نیز می توانند تجارب خود را وارد سازند.

بر اساس این گزارش، طبق آخرین گزارش منتشر شده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناظران سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بیمه "ما" طی 6ماهه نخست سال جاری، مبلغ 11768313 میلیون ریال حق بیمه صادر کرد و موفق به تحقق  59 درصد از برنامه ابلاغی تا پایان سال شد.

بر این اساس، شرکت بیمه "ما" با صدور 2438554میلیون ریال حق بیمه طی شهریور ماه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 99، با صدور 1707392 میلیون ریال حق بیمه، از رشدی 43 درصدی برخوردار بوده است.

همچنین آمار حاکی از آن است که نسبت خسارت بیمه "ما" نسبت به شهریور ماه سال گذشته ، با کاهشی 13 درصدی رو به رو بوده و بدین ترتیب نسبت خسارت از 44 درصد در پایان شهریور ماه 99 به 31 درصد در پایان شهریور ماه امسال رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =