چند پیشنهاد برای برنامه پرسش و پاسخ بیمه مرکزی در اینستاگرام

طی بررسی هایی صورت گرفته از مطالب بیان شده در قسمت کامنت برنامه های ضبط شده در پیج اینستاگرام بیمه مرکزی پیشنهاداتی از سوی عموم بالاخص شبکه فروش وارد شده است.

به گزارش ریسک نیوز بیمه مرکزی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ دراقدامی مناسب به راه اندازی پرسش و پاسخ بیمه ای با حضور مدیران، کارشناسان بیمه مرکزی و شرکت های بیمه از طریق پیج اینستاگرام خود کرده است.
طی بررسی هایی صورت گرفته از مطالب بیان شده در قسمت کامنت برنامه های ضبط شده در پیج بیمه مرکزی پیشنهاداتی از سوی عموم بالاخص شبکه فروش وارد شده است.

برخی از این پیشنهادات را در جهت بهبود و بهتر شدن برنامه پرسش و پاسخ ارائه می کنیم.

۱- شرح وظایف مدیریتی که مدیر آن جهت پرسش و پاسخ در برنامه حضور پیدا مي کند باید از قبل برای مخاطبین تشریح شود تا سوالات حول محور کاری آن مدیریت سوال شود.

۲- مدیران یا کارشناسانی که اطلاعاتی در خصوص برخی سوالات با توجه وظایف شان ندارند از پاسخگویی به آنان پرهیز کنند.

۳- در هنگام اجرای برنامه مهمانان موبایل خود را به جهت احترام به مخاطبین خاموش نمایند.

۴- اینکه مدیری شرح وظایف خود را از روی برگه بخواند برای مخاطب خوشایند نیست.

۵- مشخص شود سوالاتی که در برنامه از مهمانان پرسیده می شود از قبل توسط اجرا کنندگان آماده شده است یا سوالات مخاطبین می باشد.

۶- با توجه به اینکه پخش این برنامه جنبه آموزشی دارد مهمانان در برنامه سعی کنند به مواد قانونی اشاره نمایند و از کلی گویی پرهیز کنند.

۷-  سعی شود به جای خواندن سوالات مخاطبین از حضورشان در برنامه بصورت اینترنتی (تصویری یا صوتی) استفاده شود.

۸- کامنت های درج شده توسط کاربران ذیل برنامه ذخیره شده در پیج بیمه مرکزی پاسخ داده شود.

۹- از مانیتور بزرگ در پشت سر مجری و مهمان استفاده شود تا مخاطبین به راحتی بتوانند کامنت های حین برنامه را نیز مشاهده کنند.

۱۰- سوالات و پاسخ های مطرح شده در برنامه در پیج بارگذاری شود تا مخاطبین بتوانند از آنان استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.