بیست و ششمین شماره نشریه بیمه داری نوین منتشر شد

سدشکن/ منفور دوست داشتنی

بیست و ششمین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده منتشر شد، در این شماره برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه به حضور زنان در صنعت بیمه ایران پرداخته شده است.

به گزارش ریسک نیوز، این شماره در پنج پرونده با عناوین شایستگان ، به رسم خوش بینی، بی داده ، از ب تا ث و مدل موفق منتشر شد.

شماره بیست وشش با سرمقاله آزاده محسنی ،سردبیر، با عنوان "زنان صنعت بیمه در متن یا حاشیه" و محمود فراهانی ، مدیر مسوول با عنوان "راهبری بیمه ایران" آغاز می شود.

پرونده زنان/ شایستگان

در این پرونده جمعی از زنان پیش کسوت و جوان صنعت بیمه گرد هم آمدند و از تجارب کاری خود در صنعت بیمه ایران گفتند، تجاربی که تاکنون عنوان نشده و می تواند تصویری شفاف از حضور زنان در صنعت بیمه ایران را به نمایش گذارد و به این سوال پاسخ دهد که زنان پیش کسوت چگونه سدهای پیش رو را شکستند تا موقعیت برای دیگران و جوان تر ها مهیا شود؟

در ادامه این پرونده گزارشی با عنوان رشد مشارکت منتشر شده که حضور زنان صنعت بیمه در آیینه آمار را نشان می دهد.

ادامه این پرونده را با گزارشی مبسوط از حضور بانوان در صنعت بیمه جهان می خوانیم  و اینکه موفقیت جنسی نیست!

در ادامه نیز در گزارشی با عنوان رهبران منطقه ای مدیریت ریسک ، سرگذشت زنان برجسته صنعت بیمه را می خوانیم.

پرونده فناوری/ به رسم خوش بینی

در این پرونده در میزسخنی مفصل سند تحول دیجیتال صنعت بیمه را زیر ذره بین نقد قرار دادیم . در این میز سخن با عنوان فصل پنجم سال  و با حضور سید قاسم نعمتی مدیر کل فاوا بیمه مرکزی، میثم میرزازاده معاون تحول کسب و کار  برنامه ریزی بیمه دی و شاهین فتاحیانی دبیر کارگروه فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران به نقد و بررسی سند تحول دیجیتال پرداختند.

در ادامه با گزارشی تحت عنوان کامیابی در اغما اینشورتک در سال 2021 مورد بررسی قرار گرفته است.

پیشرانهای بیمه عنوان گزارشی دیگری است که به بیمه گری در آینده و تحول دیجیتال پرداخته است.

پرونده کسب و کار / بی داده

این پرونده را با میزسخنی با عنوان گذر به اکوسیستم داده اغاز می کنیم. صادق کیان معاون فاوای بیمه مرکزی، علیرضا حجتی معاونت توسعه بازار بیمه کارآفرین و عباس هاشم زاده معاون مالی و اقتصادی بیمه سینا به اشتراک گذاری داده در صنعت بیمه را به بحث گذاشتند.

ریل گذاری داده گزارشی است که در ادامه این پرونده چرائی به اشتراک گذاری داده را به نمایش می گذارد.

رازهای همرسانی نیز عنوان مقاله ای است که از اشتراک گذاری داده  و بیمه گری باز می گوید.

پنج گام مهم استقرار نیز به روند تحقق تحول دیجیتال در جهان می پردازد.

 

پرونده رشته ها / از ب تا ث

شاید هیچ رشته ای به اندازه ثالث جمع تضادها نباشد. این جمله مقدمه ای است که ما را به میزسخنی در این پرونده رهنمون می سازد با حضور فریدون صفرخانلو صاحبنظر حوزه بیمه ، علی اصغر عنایت رئیس شورای فنی بیمه پارسیان، ابوطالب قره چماقلو صاحب نظر حوزه بیمه و جهانگیر کرمی مدیر کل بیمه های اتومبیل بیمه ایران . در این میزسخن با عنوان منفور دوست داشتنی از مصائب فروش ثالث در شرکتهای بیمه می گوئیم.

در ادامه در گزارشی با عنوان افول ثالث، وضعیت بیمه شخص ثالث در ده سال گذشته را بررسی کردیم.

و با سوالی تحت عنوان مشتریان از بیمه های خودرو چه می خواهند؟ گزارشی با عنوان هزینه های غفلت از مشتری را می خوانیم.

 

پرونده شرکتها/ مدل موفق

 در پرونده شرکتها  در میزسخنی با عنوان پازل ناقص، وضعیت مدل سرمایه گذاری شرکتهای بیمه را بررسی کردیم در این میزسخن سعید جعفری رئیس امور مجامع و سرمایه گذاری شرکتها در نهاد نظارتی، عباس مهرابی مدیر کل سرمایه گذاری بیمه ایران، مهدی قلی پور خانقاه مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری گنجینه الماس بیمه دی و مهدی کولیوند کارشناس مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری بیمه کوثر با همراه بودند.

پاس های گل عنوان گزارشی مبسوط است که عملکرد بیمه ها در حوزه سرمایه گذاری در سال 99 را نشان می دهد.

ایران شفاف عنوان گزارش دیگری است که در پی دستور وزیر اقتصاد در انتشار صورتهای مالی بیمه ایران منتشر شده است.

 لازم بذکر است، برای تهیه نشریه می توانید با شماره تلفن 88644304 و5 تماس بگیرید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.