مونیخ ری در صدر بیمه گران اتکایی جهان در 2020

پس از رتبه‌بندی شرکتهای بیمه جهانی مونیخ ری آلمان با افزایش 21.1 درصدی حق بیمه ناخالص در سال 2020، ، جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه اتکایی جهان پس گرفت.

به گزارش ریسک نیوزصفحه لینکدین شرکت کارگزاری گدارری اخیرا رتبه بندی شرکتهای بیمه اتکائی جهان را به نقل از ای ام بست منتشر کرد.

آژانس A.M Best به‌تازگی فهرست 50 گروه بیمه اتکایی برتر جهان را منتشر کرده که نشان می‌دهد مونیخ ری توانسته یک پله از سوئیس ری جلو بیافتد و با 45.9 میلیارد دلار ناخالص حق بیمه صادره (GWP) در دو بخش عمر و غیر عمر رتبه نخست را برای سال 2020 به خود اختصاص دهد.
 
این تغییر جایگاه مونیخ ری که آخرین بار در سال 2017 رخ‌داده بود، به خاطر رشد چشمگیر این گروه بیمه‌ای و همین‌طور تغییر روش A.M است که فقط ناخالص حق بیمه صادره اتکایی در پایان سال را در رتبه‌بندی خود لحاظ کرده و هرگونه حق بیمه اولیه را در نظر نگرفته است.
 
پیش‌ازاین دو سال متوالی 2018 و 2019، سوئیس ری رتبه نخست را در دست داشت که در سال 2020 با ناخالص حق بیمه صادره 36.6 میلیارد دلاری و خالص حق بیمه صادره 34.3 میلیارد دلاری در رتبه دوم قرار گرفت.
 
دقیقاً همانند سال 2019 دو شرکت اروپایی هانورری و اسکور در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و برکشایر رتبه پنجم را به دست آورد.
 
یکی از تغییرات مهمی که در صنعت بیمه اتکایی رخ‌داده، رشد چشمگیر شرکت China Re بود که با خالص حق بیمه صادره 15.5 میلیارد دلاری خود از جایگاه هشتم به رتبه ششم رسید و لویدز را به پله هفتم فرستاد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  −    =  17