مجمع عمومی عادی سالانه بیمه باران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه باران روز یکشنبه 20 تیرماه به منظور بررسی و تصویب صورت­‌های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند ۱۳۹9 با حضور سهام‌داران برگزار و مجمع تقسیم سود نقدی 70 ریالی به ازای هر سهم را تصویب کرد.

به گزارش ریسک نیوز ، این جلسه بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان حداکثر 15 سهامدار حقیقی و حقوقی بود اما با پخش زنده، این فرصت برای کلیه سهامداران ایجاد شد که بتوانند در جریان گزارش‌ها و مصوبات قرار بگیرند. ضمن اینکه در این مجمع، نماینده ویژه سازمان بورس و بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع، محمدرضا مدیری نایب رئیس هیأت مدیره بیمه باران به‌ عنوان رئیس جلسه، سید افضل موسوی رئیس هیات مدیره به عنوان ناظر جلسه و همچنین علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.
 

در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، علیرضا هادی، به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال 1399 پرداخت و با ارائه جزئیات عملکرد شرکت، سهامداران را در جریان تازه‌ترین تحولات قرار داد.

پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شركت قرائت و پس از ارائه پاسخ­‌هاي لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت­های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند ۱۳۹9، عملکرد هیأت مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود 70 ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

در ادامه این مجمع، حسابرس و بازرس قانوني شركت نیز ضمن قرائت گزارش‌های خود، به تشریح صورت‌های مالی پرداختند و  و در نهایت صورت هاي مالي برای عملكرد منتهي به 30 اسفند 1399  به تصويب رسيد. همچنین دو روزنامه خراسان و سازندگی بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

در پایان مجمع سالیانه بیمه باران، سهامداران و حاضران به پرسش و پاسخ و رفع ابهامات پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  3