گزارش بیمه دانا از میزان سرمایه گذاری و ذخائر در سال 99

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، از رشد 2/5 برابری سرمایه‌گذاری های این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز عبدالحسین پهلوان در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت اظهار داشت: در پایان سال ۹۸ جمع سرمایه‌گذاری بیمه دانا حدود ۶۷۲ میلیارد تومان بود که این رقم در پایان سال گذشته به ۱۵۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت که نشانگر رشد 2/5 برابری آن است.

وی در عین حال افزود که ذخایر این شرکت نیز از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که حاکی از ثبات و توانمندی مالی بیمه دانا است.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، گام برداشتن در جهت سیاست سود محوری را از برنامه‌های اصلی این شرکت بر شمرد و با ذکر این نکته که سود شرکت از ۴۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان در پایان سال گذشته بالغ شده است، یادآور شد: سال گذشته، سال مثبت و خوبی برای بیمه دانا بود، به طوری که توانست پرتفویی نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان به ثبت برساند.

پهلوان، روند پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران را مورد اشاره قرار داد و افزود: خوشبختانه با تسریع در پرداخت خسارات، رضایت اکثر بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و مشتریان حاصل شده که جا دارد از زحمات تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر شود.

وی، سیاست شرکت را حرکت به سمت جذب بیمه‌های زندگی دانست و با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر روند پرداخت خسارت، خواستار دقت بیشتر شعب در جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  38  =  41