بهترین مرکز خرید گوشی های هوشمند

این‌روزها که همه باید به رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌ی اجتماعی و پوشیدن ماسک بپردازند، شاید حضور در مرکز خرید گوشی، کار اشتباهی باشد؛ چراکه می‌تواند هم برای خود و هم برای دیگران مشکل‌ساز شود.

به گزارش ریسک نیوز، خرید گوشی موبایل اورجینال با قیمتی مناسب، امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی‌ ما تبدیل شده است. مهم‌ترین دلیل خرید موبایل، نیاز مبرم ما به آن است. به ‌شکلی که اگر گوشی‌مان مشکلی داشته باشد و یا نیاز به تعمیر داشته باشد، این کار در برنامۀ شخصی‌مان به یک فعالیت فوری و مهم تبدیل می‌شود. این روزها تقریباً زندگی بدون یک گوشی هوشمند، عملاً غیرممکن است. همان‌طور که شاید در اطراف خود حداقل یک نفر را دیده باشید که به خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، از قشر دانش‌آموز، دانشجو و برخی از مردم که درگیر کلاس‌های آنلاین و یا آزمون‌های آنلاین هستند. این موضوع نیاز به خرید گوشی هوشمند را چند برابر می‌کند.

حال که دیدیم نیاز به خرید موبایل چقدر مهم و فوری است، دومین مسئله خودش را نمایان می‌کند. «بودجۀ مورد نظر برای خرید گوشی»
شاید یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای خرید برای بسیار از مردم همین بودجه‌ای است که برای خرید موبایل هوشمند در نظر می‌گیرند. هر کسی با توجه به شرایط شخصی، میزان نیاز، نوع خواسته، میزان مصرف، نوع مصرف، شغل، شخصیت و ملاک‌های دیگری بودجه‌ای را برای خرید گوشی خود یا اطرافیانش محاسبه می‌کند و در نظر می‌گیرد. پس از بودجه پرس‌و‌جوها آغاز می‌شود و یا بعضی دیگر مستقیم به دنبال مرکز خرید گوشی هوشمندی می‌روند که متناسب با شرایط آن‌ها باشد.

این‌روزها که همه باید به رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌ی اجتماعی و پوشیدن ماسک بپردازند، شاید حضور در مرکز خرید گوشی، کار اشتباهی باشد؛ چراکه می‌تواند هم برای خود و هم برای دیگران مشکل‌ساز شود. به همین دلیل ما در اینجا به معرفی چند فروشگاه موبایل آنلاین برای خرید موبایل می‌پردازیم؛ اما این معرفی را به اینجا ختم نمی‌کنیم و در ادامۀ آن چند مرکز خرید گوشی حضوری را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین اگر از دیگر شهرهای ایران (به‌جز پایتخت) هستید، سعی می‌کنیم که بهترین مرکز خرید گوشی را در شهر شما معرفی کنیم. به این صورت شما می‌تواند خرید گوشی خود را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر انجام دهید و خیالتان از بابت همه‌چیز راحت باشد.

دیجی‌کالا به عنوان یک مرکز خرید گوشی

الآن دیگر سال‌ها است که با دیجی‌کالا آشنا شده‌ایم. این فروشگاه اینترنتی از نظر مردم، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در کشور شناخته می‌شود. تنها با یک‌بار سر زدن به این فروشگاه، در بخش خرید گوشی هوشمند، می‌توانید ببینید که میزان استقبال مردم از دیجی‌کالا به عنوان یک مرکز خرید گوشی هوشمند چگونه بوده است. البته شاید استفاده از لغت «مرکز خرید گوشی» برای دیجی‌کالا چندان منصفانه نباشد. به چند دلیل:

1-    تعداد فروشندگان گوشی موبایل برای هر گوشی صرفاً یکسان نیست و ممکن است یک گوشی، فقط یک فروشنده و در نتیجه فقط یک قیمت داشته باشد.
2-    در هیچ مرکز خرید گوشی هوشمندی نمی‌توانید نظراتِ بدونِ تعارفِ مخاطبان را دربارۀ خرید گوشی ببینید.
3-    در هیچ مرکز خرید گوشی هوشمند حضوری، به‌دلیل شرایط خاص خودش، مردم فرصت به‌اشتراک‌گذاریِ تجربیات شخصی‌شان راجع به خرید موبایل خود ندارند.
4-    در مرکز خرید گوشی حضوری، شما یا باید حافظۀ خوبی داشته باشید تا تسلطی به ویژگی‌های گوشی مورد نظرتان که توسط فروشنده گفته ‌می‌شود، داشته باشید و یا بایستی پیش از خرید گوشی، تمام آن را به کمال خوانده باشید و بدانید که چه می‌خواهید.

موارد 2، 3 و 4 در حقیقت جدای اینکه تفاوتی با یک مرکز خرید گوشی در واقعیت هستند، بلکه مزیت‌های بزرگی نیز نسبت به آن نیز به شمار می‌روند. علاوه بر این در واقعیت شاید نتوانید از تمامی فروشگاه‌های یک مرکز خرید موبایل، قیمت تلفن مورد نظرتان را بگیرید؛ اما در دیجی‌کالا شما می‌توانید با یک کلیک به تمامی قیمت‌ها دسترسی داشته باشید و فروشگاه و قیمت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه‌ای که برای خرید گوشی به شما از دیجی‌کالا داریم این است که ابتدا مرور جامعی بر نظرات مخاطبان و کسانی که به‌طور شخصی تجربۀ استفاده از گوشی مورد نظرتان را دارند، داشته باشید؛ و سپس بر اساس نظرات و دیگر ملاک‌هایتان تصمیم نهایی را بگیرید.

موبایل‌کمک بهترین مرکز خرید گوشی‌های هوشمند

فروشگاه اینترنتی موبایل‌کمک در حقیقت یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید گوشی هوشمند در کشور است. در این فروشگاه امکاناتی چون مقایسۀ دو یا چندکالا به صورت همزمان، مشاهدۀ سریع مشخصات یک گوشی، افزودن آن به لیست علاقه‌مندی‌ها و امکانات فوق‌العادۀ دیگری وجود دارد. برای خرید از فروشگاه آنلاین موبایل‌کمک، کافی است به وبسایت موبایل‌کمک بروید و در قسمت فروشگاه، به بخش فروش گوشی‌های هوشمند وارد شوید. در این قسمت انواعی از گوشی‌های هوشمند را خواهید یافت که می‌توانید آن‌ها را به صورت‌های مختلفی دسته‌بندی کنید. وجود فیلتر تعیین رنج قیمت در وبسایت موبایل‌کمک، ویژگی بسیار کاربردی است که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید موبایل از فروشگاه موبایل‌کمک ضمانت اصل‌بودن تمامی محصولات آن است. تمامی انواع گوشی‌های موجود در وبسایت موبایل‌کمک، کاملاً اورجینال بوده و همچنین دارای ضمانت ریجستری هستند. ضمانت رجیستری در موبایل‌کمک، در هنگام فروش داخل فاکتور فروش قید خواهد شد و دیگر لازم نیست که هیچ‌گونه نگرانی دربارۀ آنتن‌دهی گوشی موبایل خود داشته باشید.

از دیگر مزیت‌های خرید از موبایل‌کمک می‌توان به 7 روز ضمانتی اشاره کرد که برای بازگشت کالا در نظر گرفته شده است. شما پس از خرید گوشی از وبسایت آنلاین موبایل‌کمک، می‌توانید تا 7 روز پس از تحویل گرفتن کالا، در صورت وجود مشکل محصول مورد نظر را بازگشت دهید.

همچنین شما این امکان را دارید تا نوع پست ارسالیِ مرسوله‌تان را خودتان انتخاب کنید و تعیین کنید که می‌خواهید بسته‌تان، زود به دستتان برسد یا خیر.

مرکز خرید گوشی هوشمند مُبیت

مُبیت یکی از مراکز تخصصی فروش محصولات دیجیتال است که کار خود را از سال 92 شروع کرده است. یکی از محصولات اصلی در این فروشگاه، گوشی‌ هوشمند است. شما می‌توانید برای خرید موبایل خود به این وبسایت مراجعه کنید و به‌صورت دقیق از اطلاعات و مشخصات گوشی خود مطلع شوید. یکی از نکات مهم این فروشگاه این است که خریداران مختلف در اینجا جمع نشده‌اند تا محصول خود را به‌فروش برسانند و شما فقط با یک فروشنده روبه‌رو هستید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی این است که شما پس از خرید موبایل، این امکان را دارید تا تحت شرایط مشخص، کالای خود را مرجوع یا تعویض کنید. جالب است بدانید این امکان برای سراسر کشور فراهم شده است.

بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران یکی از بزرگ‌ترین مرکزهای خرید موبایل در تهران به‌شمار می‌رود. در این بازار که شما می‌توانید بعد از کاهش یا قطع محدودیت‌های بهداشتی مربوط به کرونا به آن سری بزنید، انواعی از برندهای گوشی موبایل ایرانی و خارجی را می‌توانید بیابید. به‌جرئت می‌توان گفت با خرید موبایل در بازار موبایل ایران، قدرت انتخاب و وسعت انتخاب بالایی خواهید داشت. این بازار به زیبایی ساخته شده و هرکسی می‌تواند با آرامش کامل به دور از هرج‌ومرج و شلوغی به بررسی و خرید گوشی موبایل مورد نظر خود بپردازد.

مرکز خرید گوشی در استان‌های دیگر

مشهد: بازار بزرگ موبایل مشهد واقع در خیابان احمد، شامل تعدادی از پاساژ‌های فروش موبایل و لوازم جانبی آن است. به‌ندرت پیش می‌آید که گوشی موردنظرتان را در این بازار نتوانید بیابید؛ چراکه فروشگاه‌های آن به‌طور کامل می‌توانند پشتیبان نیازهای شما باشند.

اصفهان: بازار موبایل اصفهان ساختمانی در 7 طبقه با معماری خاص خودش ساخته شده است. شما در طبقۀ همکف می‌توانید به بررسی گوشی‌های به‌روز و در طبقات بعدی می‌توانید به خرید موبایل اقدام کنید.

تبریز: بازار موبایل تبریز یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازارهای خرید گوشی موبایل است که می‌توانید در تبریز گوشی خود را از آنجا تهیه کنید. این بازار از محبوبیت بالایی به خاطر شرایط مناسبش برخوردار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  63  =  72