جباری مدیر عامل بیمه رازی شد

علی جباری مدیر عامل صندوق خسارت بدنی، مدیر عامل بیمه رازی شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی بیمه رازی، مراسم معارفه  علی جباری روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد.

 بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی با تقدیر و سپاس از جناب بختیاری گفت: با توجه به اهداف بلند مدتی که برای شرکت بیمه رازی در نظر داشتیم، دکتر علی جباری را مناسب ترین فرد برای تصدی این جایگاه دیدیم. می توان از آقای دکتر علی جباری با توجه به برخورداری از سوابقی که در حوزه های بیمه ای و مالی در دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و همچنین تحصیلات تکمیلی مرتبطی که دارند ایشان مناسب ترین گزینه در این جایگاه می باشند.

علی جباری با دریافت حکم رسمی مدیر عاملی از این شرکت به عنوان شرکتی جوان، پویا، چابک و تحول گرا یاد کرد.

علی جباری افزود: تأکید بنده بر ایجاد برنامه استراتژیک بلند مدت است  و امیدوارم با کمک شما عزیزان به پیاده سازی سریع اهداف شرکت و تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور دست یابیم.

علی جباری مدیرعامل منتخب هیات مدیره بیمه رازی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  و دکترای مدیریت مالی است .

جباری پیش از این مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود و معاونت مالی – اداری شرکت بیمه ایران را نیزدرکارنامه خود دارد. .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
بدون نظر
  1. تیزبین می گوید

    خدا را شکر که سفره بخش خصوصی برای مدیران دولتی گسترده است. بیان چند صباحی متنعم بشوند و بروند. صنعت بیمه بخش خصوصی که در حدود 18 سال از عمر آن می گذرد، واقعا نتوانسته است حتی در حد یک معاون فنی آدم تربیت کند؟ واقعا بیمه های خصوصی شدن حیات خلوت بیمه های دولتی. یک نگاهی به لیست مدیران عامل و معاونت ها بیمه های خصوصی داشته باشید، یا بدنه بیمه ایرانی دارند، یا البرز، یا آسیا، یا دانا و جدیدا هم بیمه مرکزی. خلاصه برای دورهمی سفره گسترده است. خدا را شکر.

ارسال نظر

6  ×    =  18