بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از خرداد بدون نسخه فیزیکی صادر می‌شود

مدیرعامل بیمه دانا:

بیمه دانا از اول خرداد ماه سال جاری زیر ساخت های لازم برای دسترسی الکترونیکی بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌کند.

ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به ابلاغیه دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام کرد: به منظور تسهیل دسترسی بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات بیمه‌نامه‌های خود و ارائه خدمات بیمه‌ای به آنها بدون نیاز به ارائه نسخه فیزیکی بیمه‌نامه، از ابتدای خردادماه سال جاری، این شرکت زیرساخت‌های لازم برای دسترسی و اخذ الکترونیکی کلیه اطلاعات بیمه‌نامه شخص ثالث صادره را با حفظ امنیت اطلاعات شخصی اشخاص، برای بیمه‌گذاران خود فراهم خواهد کرد.

وی افزود: این شرکت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث خود را پس از دریافت کد یکتا از بیمه مرکزی ایران صادر کرده و لینک دریافت نسخه قابل چاپ بیمه‌نامه را از طریق ارسال پیامک، با امکان مشاهده کد یکتا و آدرس الکترونیکی صفحه استعلام اصالت بیمه‌نامه از بیمه مرکزی ایران به بیمه‌گذاران خود اعلام می‌کند.

دکتر کاردگر اظهار داشت: تمامی فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت بیمه‌نامه شخص ثالث از جمله فروش و تمدید بیمه‌نامه، اعمال تخفیف عدم خسارت و رسیدگی و پرداخت خسارت  بدون نیاز به ارائه بیمه‌نامه فیزیکی انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

53  −    =  48