اقدامات معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در دوران کرونا

معاونت فنی اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در دوران کرونا با استراتژی خدمات‌رسانی سریع و بهینه اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، معاونت فنی اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در رشته درمان،عمروحوادث گروهی با توجه به شرایط فعلی و لزوم همکاری همه‌جانبه با صف اول مقابله با ویروس کرونا ،تسریع در پرداخت مطالبات مراکز درمانی را در دستور کار قرار داد.

براساس این گزارش  پرداخت 48 ساعته بیش از 200 مورد غرامت عمرگروهی طی دو ماه از شروع بحران کرونا از دیگر خدمات بیمه معلم محسوب می‌شود.

لازم بذکر است، پرداخت کامل مابه‌التفاوت سهم بیمه‌گر پایه در مراکز آموزشی و دانشگاهی برای مبتلایان به کووید 19 که در مراکز دانشگاهی و آموزشی خدمات درمانی اخذ می‌کنند و پرداخت هزینه‌های درمانی به مبتلایان به ویروس کرونا در مراکز درمانی خصوصی از دیگر اقدامات معاونت اشخاص بیمه معلم در مدت اخیر می‌باشد.

گفتنی است، پرداخت هزینه اتاق ایزوله به بیماران کرونایی و پاسخگویی به تماس تلفنی بیمه‌شدگان و ارائه توضیحات و راهنمایی آنان، جهت جلوگیری از تردد در سطح شهر ،در تمامی ایام هفته (بصورت شبانه‌روزی)در سراسر کشور در مدت اخیر در دستور کار معاونت مربوطه قرار گرفت.

لازم بذکر است، جبران هزینه‌های پزشکی کرونا ویروس  (COVID-19) تا سقف 25 میلیون تومان به بیمه‌گذاران بیمه زندگی بیمه معلم برای دریافت پوشش هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، حق بیمه اضافی پرداخت نمی‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  12