واریز علی الحساب کارمزد نمایندگان تجارت نو

در راستای مصوبه هیئت مدیره تجارت نو مبنی بر حمایت از نمایندگان در شرایط خاص اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا،معادل ۲ ماه متوسط کارمزد سال ۹۸ در قالب “علی الحساب کارمزد” به حساب ۱۰۰ درصد متقاضیان واریز شد.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش با اعلام این خبر افزود: این حجم تقاضا تنها با گذشت یک هفته از ابلاغ  مصوبه مذکور، پاسخ داده شد.
ابوطالب قره چماقلو با تاکید بر اینکه حسب نگرش حمایتی مدیرعامل درصورت ادامه وضعیت فعلی حمایت های مالی به اشکال مختلف استمرار خواهد داشت، گفت: بیمه تجارت‌نو به این موضوع آگاه است که نمایندگان برای گذران امور هزینه‌های جاری دارند که باید پرداخت کنند. از این رو برای توانمند سازی آنها در استمرار فعالیت ها وسپری کردن این دوره اولین قدم پرداخت ” علی الحساب کارمزد” بود که انجام شد.
وی در بخش دیگر از شرح تصمیمات اتخاذ شده درخصوص تقویت شبکه فروش اشاره داشت که؛ حمایتی بسیار بزرگتر از حمایت فعلی در راه است. در این راستا دستورالعمل های حمایتی درحوزه مالی و پشتیبانی از شبکه تدوین شده که با فراهم شدن سازو کارها به زودی عملیاتی می شود.
قره چماقلو با اعلام اینکه شبکه فروش باور دارد شرکت تجارت‌نو پشتیبان نمایندگان و ارکان مختلف سازمانی خود است، نوید داد که در سال جاری نیزخبرهای خوبی برای شبکه فروش خواهیم داشت.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

81  +    =  84