راههای بازگشت شورای فنی بیمه ایران به جایگاه واقعی اش

رضائی تصریح کرد؛

ایجاد سیستم یکپارچه نرم افزاری برای صدور انواع رشته های بیمه ای با نظارت شورای فنی و بخش آی تی، کنترل پرونده های خسارتی قبل از ارسال به هیات مدیره، آموزش سیستم اتوماسیون اداری به نمایندگان و شبکه فروش و کارکنان شرکت برای بهره مندی یکسان از بخشنامه ها و دستورالعملها و اقدامات تاثیرگذار و عملیاتی شورا می تواند موجب بازگشت این شورا به جایگاه اصلی آن باشد.

اعضای شورای فنی ومدیریت ریسک بیمه ایران در راستای نیل به اهداف شرکت و به منظور ارائه طرح های این شورا برای ارتقا جایگاه و توسعه کمی و کیفی عملیات بیمه گری و گسترش خدمت رسانی به بیمه گذاران با سرپرست بیمه ایران دیدار کردند.

رضایی سرپرست بیمه ایران در این دیدار، بخش فنی را به عنوان یکی از ارکان مهم شرکت برشمرد و گفت: بخش فنی در شرکت های بیمه به عنوان سرچشمه ای است که با زلال و شفاف بودن، می تواند در تمامی بخش های شرکت اعم از افزایش نقدینگی، مدیریت ریسک، ایفای تعهدات، کاهش آسیبها، افزایش توانگری، متوازن سازی پرتفوی شرکت و کاهش تخلفات تاثیرگذار باشد.
 
 رضایی تغییر نگرش نسبت به شورای فنی را عامل اصلی از دستن رفتن فرصت ها دانست و تاکید کرد: حضور متخصصین رشته های مختلف بیمه ای درشورای فنی، باعث بالابودن انتظارات از این بخش می باشد، بنابراین شورای فنی باید بر اساس اصول بیمه، قانون اعداد بزرگ و مدیریت ریسک، برای تمامی بیمه گذاران شناسنامه فنی به وجود آورده و از سوی دیگر نیز با همکاری بخش آی تی و ایجاد سیستم های نرخ دهی هوشمند نسبت به صدور بیمه نامه با سهولت و دسترسی آسان در سراسر کشور به صورت یکسان اقدام نماید.
 
 سرپرست بیمه ایران به اعضای شورای فنی تاکید کرد که با تدوین طرح های انگیزشی و نوین بیمه ای و ارائه نرخ های مناسب بخصوص در بیمه های زندگی نسبت به تحقق و افزایش ضریب نفوذ بیمه کمک کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله برای مدیران ارشد شرکت اعتبار و برند بیمه ایران و کارکنان و نیروهای متخصص آن است، بنابراین باید با افزایش انگیزه نزد کارکنان شرکت، از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده بیشتری نماییم.
 
 رضایی ارتباط با همکاران شرکت در بخش های مختلف را برای افزایش همدلی و تفاهم ضروری دانست و گفت: شرکت، بایستی با استانداردسازی خدمات پس از فروش به سمت بیمه‌های اتکایی و بازارهای برون مرزی و برنامه های آموزشی اقدام نماید.
 
 سرپرست بیمه ایران در ادامه افزود: ایجاد سیستم یکپارچه نرم افزاری برای صدور انواع رشته های بیمه ای با نظارت شورای فنی و بخش آی تی، کنترل پرونده های خسارتی قبل از ارسال به هیات مدیره، آموزش سیستم اتوماسیون اداری به نمایندگان و شبکه فروش و کارکنان شرکت برای بهره مندی یکسان از بخشنامه ها و دستورالعملها و اقدامات تاثیرگذار و عملیاتی شورا می تواند موجب بازگشت این شورا به جایگاه اصلی آن باشد.
 
 در ابتدای این دیدار آقای مطیع دوست مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک همچنین اعضای شورای فنی درخصوص دغدغه ها و مشکلات جاری شورا و کارکنان شرکت به صورت جداگانه نقطه نظرات، مباحث و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

60  +    =  69