شراکت دو غول فناوری در جهت گسترش راهکارهای دیجیتالی بیمه

به گزارش ریسک نیوز، اندرو یومن، مدیر اجرایی Concirrus در بیانیه ‌ای گفت: «این مشارکت به طور قابل توجهی کسب و کار ما را تقویت می ‌کند و قدرت و ثبات اساسی را برای مشتریان ما فراهم می ‌کند. ما پلتفرم عملیاتی خود را تثبیت کرده ‌ایم و برنامه‌ های رشد ما در گسترش راهکارهای دیجیتالی در حوزه بیمه تخصصی، در تجزیه و تحلیل داده ‌های بیمه، مدل‌ سازی پیشرفته و استفاده از فناوری ‌های جدید ادامه خواهد یافت.

«راهکارهای بسته ‌بندی ‌شده و عرضه‌ شده همچنان از نیازهای کوتاه مدت بیمه ‌گران و بیمه ‌گران اتکایی است و ساخت مدل‌ های مقیاس ‌پذیر و معماری سیستم ‌های اختصاصی هزینه زیادی ندارد. در این مشارکت، Concirus راهکارهای سفارشی فوق ‌العاده‌ ای را بر روی یک پلتفرم مشترک ارائه می ‌کند که ارزش سرمایه ‌گذاری و بازده فناوری را بهینه می‌ کند.»

اعلام شد که این مشارکت بر توسعه و ارائه خطوط تولید چندگانه «راهکارهای مبتنی بر فناوری پیشرفته» برای بیمه ‌گران، بیمه ‌گران اتکایی و سایر نهادهای مبتنی بر ریسک در سراسر جهان متمرکز خواهد شد و Concirrus و Applied از نوآوری ‌های فنی مربوطه خود استفاده می ‌کنند.

دکتر جاستین اسمیت، معاون ارشد Applied، مدیر بخش پذیره نویسی و رئیس تحقیق و توسعه گفت: «در دراز مدت، هر یک از شرکت های ما از طریق افزایش تحقیق و توسعه از جمله آماردانان بسیار موفق Applied، ریاضیدانان، دانشمندان داده و اکچوئرها سود خواهند برد. تیم Concirus در بریتانیا و هند متمرکز است و مکملی طبیعی برای تیم های Applied در ایالات متحده و فیلیپین است.

Applied سیستم های خود را برای بیمه و بسیاری از عملیات های دیگر خود ساخته است و منابع قابل توجهی را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است. نتیجه، مزیت رقابتی واضح فرآیندهای پذیره نویسی و دعاوی ما بوده است. ما مشتاقانه منتظریم تا این همکاری از قدرت ها و ظرفیت های تکنولوژیک در سطح بین المللی برای مشتریان هر دو سازمان به کار گرفته شود.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/us/news/technology/applied-underwriters-partners-with-concirrus-440120.aspx

بیمه گری دیجیتالتحلیل دادهفناوری مالی
نظرات (0)
افزودن نظر