تغییرات اقلیمی در حال ناپایدار سازی صنعت بیمه است

به گزارش ریسک نیوز، اریک اندرسن، رئیس Aon PLC به کمیته سنا گفت که تغییرات اقلیمی عدم اطمینان را به صنعتی که مبتنی بر پیش ‌بینی ریسک است تزریق می ‌کند و «بحران اعتماد پیرامون توانایی پیش ‌بینی ضرر» ایجاد کرده است.

آندرسن به کمیته بودجه سنا گفت: شرکت‌ های بیمه اتکایی که به بیمه‌ گران کمک می ‌کنند تا خسارات فاجعه ‌بار را بپردازند، «از حوزه های پر ریسک، به ویژه آتش ‌سوزی و سیل خارج شده‌ اند».

وی افزود: «همانطور که اقتصاد ایالات متحده در سال 2008 بیش از حد در معرض ریسک وام مسکن قرار گرفت، اقتصاد امروز بیش از حد در معرض ریسک تغییرات اقلیمی قرار دارد.

اندرسن در کمیته بودجه سنا در آخرین جلسه استماع خود با هدف جلب توجه به خطرات اقلیمی و تهدید بالقوه آن برای بودجه فدرال سخنرانی کرد.

این جلسه به بودجه فدرال پرداخت و در عوض راه‌ های مختلفی را که تغییرات اقلیمی به بیمه ‌گران اموال آسیب می‌ زند و باعث رشد خطرناک طرح‌ های بیمه دولتی (که گاهی اوقات طرح ‌های FAIR نامیده می‌ شوند) که افرادی را که نمی ‌توانند از یک شرکت بیمه خریداری کنند، پوشش می ‌دهد، برجسته کرد.

اگرچه این جلسه موضوعات آشنا را پوشش داد، اما در یک لحظه مناسب رخ داد. طوفان ‌های بزرگ و آتش ‌سوزی ‌های جنگلی بازارهای بیمه را در فلوریدا، لوئیزیانا، کالیفرنیا به بحران کشانده و باعث تضعیف شرکت ‌های بیمه در سایر ایالت ‌های غربی مانند کلرادو و اورگان شده است.

بیمه ‌گر املاک دولتی فلوریدا به تازگی هشدار داد که طوفان یان ذخایر آن را «به‌ طور قابل ‌توجهی خالی کرده است» و اگر طوفان بزرگ دیگری خسارت ‌های هنگفتی ایجاد کند، ممکن است هزینه ‌های اضافی را بر میلیون ‌ها بیمه‌ گر در این ایالت تحمیل کند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع: https://www.scientificamerican.com/article/climate-change-is-destabilizing-insurance-industry/

بازار ریسکیتغییرات اقلیمیصنعت بیمه
نظرات (0)
افزودن نظر