برای حمایت از تولید ملی نیاز به تامین منابع جدید داریم

وکیلی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات خواستار تامین منابع جدید برای حمایت از تولید ملی و تامین مالی صادرکنندگان شد.

به گزارش پارسی بانک، بهمن وکیلی در جلسه شورای مدیران این بانک گفت: اگر نتوانیم منابع جدیدی را برای بانک تامین کنیم، فعالیت های تولیدی و صادراتی آسیب می بیند، از این رو لازم است با تعامل و همکاری بیشتر با مشتریان، راه های عملی را برای یافتن منابع جدید بیابیم.

وی افزود: نظارت بر نحوه مصرف، پیشرفت کار و برگشت منابع موجب بازپرداخت به موقع منابع و در نهایت گردش منابع مالی در چرخه اقتصاد کشور می شود.

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی، مه مترین عامل حمایت از تولید و صادرات است، آن هم منابعی که با نرخ سود کمی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با اشاره به جلساتی که مدیران ارشد بانک با برخی مشتریان و صادرکنندگان برگزار می کنند گفت: اگر مدیران ارشد بانک برای حل مشکل صادرکنندگان به تصمیمی می رسند، انتظار این است که در سطوح مختلف بانک، تصمیمات متخذه را عملیاتی کنند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به وضعیت برخی از پروژه های تامین مالی شده از سوی بانک که در مرحله اجرا با موانع و مشکلاتی مواجه شده اند، خواستار اتخاذ تدابیر نظارتی از سوی بانک شد به نحوی که ضمن جلوگیری از اتلاف زمان و منابع مالی در اجرای پروژه ها، با اجرای به موقع طرح ها و پروژه ها باعث خوشنامی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایرانی شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  3