رانندگان تاکسی کارت اشتراک «صحاب» خدمات بیمه ای می‌گیرند

در تفاهمنامه سازمان تاکسیرانی و بیمه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: رانندگان زیر پوشش خدمات درمانی برای برخورداری از تعرفه رایگان کارت اشتراک «صحاب» می‌گیرند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از فارس از اردبیل، ایمان زمانی عصر امروز در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری سازمان تاکسیرانی و شرکت خدمات درمانی در اردبیل اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل به منظور افزایش سطح رفاه رانندگان تاکسی و پرسنل سازمان و نیز با هدف کمک به حفظ سلامتی خانواده‌های تاکسی‌داران و کاهش دغدغه فکری آنان اقدام به عقد قرارداد با شرکت خدمات درمانی کرده است.

وی تصریح کرد: در این قرارداد کلیه رانندگان تاکسی گردشی و خطی شهر اردبیل به همراه بستگان درجه یک آنان (پدر، مادر، همسر و فرزندان) از خدمات ویژه ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

زمانی با اعلام اینکه شماره تلفن‌های همراه رانندگان تاکسی‌ها در اختیار شرکت خدمات درمانی قرار گرفته تا هماهنگی‌های لازم به عمل آید، خاطر نشان کرد: از تاریخ عقد قرارداد با رانندگان تماس گرفته می‌شود تا برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده به درمانگاه مراجعه کنند، لذا کلیه رانندگان جهت تکمیل پرونده می‌توانند با مراجعه به درمانگاه نجات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با استقبال کم نظیری از سوی رانندگان تاکسی مواجه شده است، اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل براساس نیاز و ضرورت و برابر هماهنگی‌هایی که با درمانگاه نجات انجام داده در اندک زمان ممکن کلیه رانندگان را زیر پوشش خدمات مختلف درمانی در می‌آورد و رانندگان می‌توانند با دریافت «کارت اشتراک صحاب» از تعرفه رایگان برای ویزیت پزشکان با دفترچه، 50 درصد تخفیف ویزیت آزاد و همچنین50 درصد تخفیف خدمات پرستاری و سایر بخش‌ها و خدمات ارائه شده استفاده کنند.

زمانی در پایان از برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل برای ارائه خدمات و طرح‌های بیشتر به تاکسی‌داران در آینده خبر داد و گفت: صحت و سلامتی همراه با شادکامی برای رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنان را از خداوند متعال خواستاریم.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −  32  =