سکه تحویل بهمن ماه: یک میلیون و ۴۲ هزارتومان

معاملات آتی سکه طلا طی هفته گذشته روند باثباتی را طی کرد و در معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان‌ ماه با کاهش ۰.۴۹ درصدی ۹۶۵ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش شد؛ در این سررسید بیش از ۷۰ قرارداد به ارزش ۶۹۵ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش ریسک نیوز،از فارس همچنین قرارداد آتی سکه طلا در سررسید آذر با نوسان جزئی نسبت به روز گذشته با ثبت 191 قرارداد به ارزش یک میلیارد و 885 میلیون و 130 هزار تومان، 985 هزار و 700 تومان ارزش‌گذاری شد.

بر همین اساس، قرارداد آتی سکه تحویل دی ‌ماه نیز بیشترین حجم قراردادها را به خود اختصاص داد و با حجمی بالغ بر 1731 قرارداد، یک میلیون و 15 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

آخرین سررسید معاملاتی سکه‌ بورس کالا (بهمن ‌ماه)، با انعقاد 1221 قرارداد به ارزش 12 میلیارد و 702 میلیون و 655 هزار تومان به کار خود پایان داد و در آخرین معامله در بالاترین نرخ، یک میلیون و 42 هزار و 500 تومان خرید و فروش شد.

طبق آخرین مصوبه هیئت پذیرش بورس کالا، وجه تضمین مورد نیاز برای معاملات به علاوه وجه تضمین اضافی 3 میلیون و 150 هزار تومان تعیین شده است و تاکنون تغییری در میزان آن، با توجه به روند با ثبات بازار، به وجود نیامده است.

گفتنی است، پس از پایان زمان معاملاتی قراردادهای مهر، روند تحویل آن در روزهای 27 و 28 مهرماه طبق ضوابط به مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز انجام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  10