کتاب بیمه های مسئولیت و طرح‌های خاص در صنعت بیمه ایران منتشر شد

کتاب بیمه های مسئولیت و طرح‌های خاص در صنعت بیمه توسط پژوهشکده بیمه و به منظور تامین نیازهای مخاطبان گسترده این حوزه انتشار یافت.

به گزارش ریسک نیوز، روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: این کتاب با توجه به تنوع و فراوانی بیمه‌های مسئولیت نظیر بیمه مسئولیت دارندگان وسایل نقلیه موتوری، کارفرمایان و پیمانکاران، مالکان، بهره‌برداران و متصدیان حمل و نقل و همچنین لزوم تسلط هر چه بیشتر مخاطبان یاد شده بر مفاد و شرایط کلی بیمه‌نامه‌های یاد شده بر اساس دستور‌العمل‌های جدید به چاپ رسیده است.
در این گزارش شرایط رقابتی بازار بیمه و سهم بالای پرتفوی این نوع بیمه‌نامه‌ها نیز به عنوان ضرورت‌های انتشار ذکر شده است.
این کتاب که به قلم علیرضا عسگر زاده به چاپ رسیده است، مشتمل بر 9 فصل با عناوین فقهی، حقوقی و قانونی بیمه‌های مسئولیت، مبانی بیمه‌های مسئولیت مدنی، بیمه‌های مسئولیت مدنی کارفرمایان، بیمه‌های مسئولیت مدنی عمومی، بیمه‌های مسئولیت قراردادی، تضمین کیفیت محصول و بیمه مسئولیت کالا و سایر بیمه‌نامه‌ها نظیر بیمه‌نامه طرح مخصوص و بیمه‌نامه ادعا محور است.
گفتنی است این کتاب برای کارشناسان خسارت حاوی اطلاعات بسیار مفیدی است زیرا پیش از آغاز مطالب بیمه‌ای، مباحث فقهی و مبانی حقوقی آن را مطرح نموده است. همچنین کارشناسان بیمه را قادر می ‌سازد با توجه به توضیحات معمول، از نحوه محاسبه حق بیمه و یا خسارت نیز به عنوان یک الگوی مورد نیاز آگاه شوند.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به آدرس سعادت آباد، میدان شهید تهرانی مقدم، خیابان سرو غربی پلاک 43 مراجعه نمایند. ضمنا خرید مجازی این کتاب از طریق آدرس htpp://bookstore.irc.ac.ir امکان‌ پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  1  =