قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

به دنبال افزایش سوددهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و تقویت ارزش دلار، قیمت طلا پس از رسیدن به پایین ترین رقم سال جاری در جلسه گذشته، امروز با افزایش مواجه بود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.34 درصد افزایش به 1294 دلار و 91 سنت رسید. قیمت فلز زرد دیروز 1.7 درصد کاهش داشت و به رقم 1288 دلار و 31 سنت رسید که پایین ترین رقم سال جاری میلادی محسوب می شد. قیمت طلای آمریکا نیز امروز 0.24 درصد رشد داشت و به 1293 دلار و 40 سنت رسید.

افزایش میزان سوددهی اوراق قرضه 10 ساله دولت آمریکا به بالای 3 درصد موجب سیدن ارزش دلار به نزدیکی بالاترین رقم 5 ماه گذشته شده است. پس از انتشار گزارشی از افزایش میزان هزینه های مصرفت کننده در اقتصاد آمریکا که سبب رشد ارزش دلار به بالاترین رقم خود در سال جاری میلادی شد، میزان سوددهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به بالاترین رقم در طی حدود 7 سال گذشته رسید.

لری کودلوف، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفته، آمریکا به دنبال انعقاد یک موافقتنامه تجاری با چی است.

کره شمالی هم روز چهارشبه با تحریک آمیز خواندن رزمایش های نظامی مشترک کره جنوبی و آمریکا، تردیدهایی را در مورد انجام نشست بی سابقه رهبران پیونگ یانگ و واشنگتن که برای ماه آینده برنامه ریزی شده ایجاد کرد.

فلسطینیان دیروز پیکر ده ها شهید اعتراضات خونین نوار غزه را به خاک سپردند. نظامیان اسرائیلی در مرز نوار غزه 60 فلسطینی معترض به گشایش سفارت آمریکا در بیت المقدس را به شهادت رساندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  64