ظهور یک استارتاپ جدی در صنعت بیمه

استارتاپ «ازکی» با اکران کمپین محیطی "بیمه را جدی بگیرید"، از فعالان استارتاپی صنعت بیمه دعوت کرده است که این صنعت را به شوخی نگیرند.

ظهور یک استارتاپ جدی در صنعت بیمه

به گزارش ریسک نیوز،در ۵ سال گذشته و در پی افزایش حضور و فعالیت استارتاپ‌ها در صنایع مختلفی چون تاکسی اینترنتی، فروش کالا، خدمات بلیط سفر، بیمه و ... شاهد تحول و ارزش آفرینی بزرگی در حوزه‌های مختلف هستیم.

 در یک سال گذشته در صنعت مهم و جدی بیمه که با جان و مال مردم در ارتباط است، شاهد فعالیت معدود استارتاپ های فناوری اطلاعات هستیم که به صنعت بیمه با نگاهی طنز، شوخی و گاه شوخی‌های  نامتناسب نگریسته که این موضوع در تبلیغات آنها به خوبی محسوس است؛ اما استارتاپ «ازکی» با اکران کمپین محیطی "بیمه را جدی بگیرید"، از  فعالان استارتاپی صنعت بیمه دعوت کرده است که این صنعت را به شوخی نگیرند. اقدامی که مورد توجه فعالان باسابقه صنعت بیمه قرار گرفته است. صنعتی که به پشتوانه حمایت‌های آن، خیلی از ما سختی، مشکلات و پیش‌آمدهای ناگهانی زندگی را راحت‌تر پشت سر گذاشته‌ایم و با حس آرامشی که از آن بدیت می‌آوریم به خوبی به اهمیت آن آگاهیم.

«ازکی» با آدرس اینترنتی AZKI.com یکی از بزرگترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است که سرمایه قابل توجهی را  از خارج از کشور جذب کرده و متخصصان مجرب صنعت بیمه را برای ارائه خدمات مشاوره تخصصی بکار گرفته است. به این ترتیب کمک بزرگی به افراد حقیقی و حقوقی است که به دنبال یک شرکت بیمه معتبر با خدمات بیمه‌ای باکیفیت هستند. می‌توان «ازکی» را یک مشاور قدرتمند، صادق و معتبر دانست که بهترین شرکت‌های بیمه را فرخور نیاز شما معرفی می‌کند و فعالیت آن تنها به فروش بیمه محدود نمی‌شود.

، می‌توان گفت که «ازکی» به عنوان «مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه» و با شعار "از کی بیمه بگیرم" توانسته با رویکردی متفاوت، شرایط مشاوره، مقایسه و خرید انواع خدمات بیمه با پوشش‌های مختلف از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف را فراهم کند و به دلیل بهره‌گیری از کارشناسان خبره و بی‌طرف در تمام حوزه‌های خدماتی و پوشش بیمه در ارائه مشاوره تخصصی بیمه، یکی از بهترین‌هاست و مخاطبان این استارت‌آپ، می‌توانند با آگاهی و پس از دریافت مشاوره، نوع شرکت بیمه‌ای خود را انتخاب کنند. 

پس، اگر برای انتخاب یک شرکت بیمه مناسب در انبوه شرکت‌های بیمه مردد شده‌اید، اگر به مشاوره بیمه‌ نیاز دارید و ... به «ازکی» مراجعه کنید.

 

خبر پیشنهادی
سلسله مقالات ریسک نیوز از تجارب عینی یک بیمه گر ایرانی در کانادا (قسمت بیست و نهم)

شرکتهای بیمه کانادائی در دوران کرونا برای افزایش فروش چه راهی را در پیش گرفتند؟


این مطلب را به اشتراک بگذارید