5 اپلیکیشن محبوب اندرویدی کاربران ایرانی کدامند؟!

در این مطلب قصد داریم برترین برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی که بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی دارند مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش ریسک نیوز، این اپلیکیشن‌ها براساس میانگین محبوبیت براساس آمار حاصل از نگاه کاربران مارکت‌های اندرویدی فعال در ایران از جمله وبسایت لینروید براساس داده‌های 6 ماه نخست سال‌جاری تهیه و تنظیم شده‌اند.

1

1 . تلگرام طلایی

همان‌طور که می‌دانیم تلگرام محبوب‌ترین مسنجر سال‌های اخیر ایران با اختلاف بسیار زیادی نسبت رقبای خود بوده و میلیون‌ها نفر مردم ایران از تلگرام برای پیام‌رسانی و همین‌طور کسب اخبار و دیگر کاربردها از آن استفاده می‌کنند امّا پس از محدود شدن دسترسی به این مسنجر در کشور از جمله روش‌هایی که برای دسترسی به آن مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از فیلترشکن است که به دلیل تعدد انواع و همینطور قابل اعتماد نبودن و یا کُندی سرعت بسیاری این راه نمی‌پسندند. اگرچه که با دانلودتلگرامرسمی می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات پراکسی و افزودن پراکسی از آن استفاده کنید امّا این پراکسی‌ها موقت بوده و هرچند وقت یک‌بار نیاز به تعویض شدن است امّا راه دیگر استفاده از تلگرام‌های غیر رسمی ایرانی همچون تلگرام طلایی است که همچنان پس از فیلتر شدن تلگرام از نهادهای قضایی مجوزهای لازم را جهت ادامه فعالیت به‌صورت موقت کسب کرده‌اند. با دانلود تلگرام طلایی و نصب آن می‌توانید به راحتی بدون نیاز به هیچ برنامه اضافه‌ی دیگری به تلگرام وصل شده و از آن استفاده کنید.

2 . اینستاگرام

اینستاگرام بدون شک محبوب‌ترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو در ایران و جهان است. شما در اینستاگرام می‌توانید تصاویر و کلیپ‌های خود را که کمتر از 60 ثانیه باشند با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همین‌طور امکان تگ‌کردن افراد از دیگر ویژگی‌های این برنامه به شمار می‌رود. از قابلیت‌های بسیار پرطرفدار که در اینستاگرام می‌توان از آن یاد کرد بخش استوری است. در واقع استوری اینستاگرام پست‌های مدت‌دار هستند که پس از 24 ساعت به صورت اتوماتیک حذف می‌شوند. البته به تازگی امکان هایلایت کردن استوری‌ها و دسته بندی آنها در پروفایلتان امکانپذیر شده است. فالوشدن، فالو کردن، پذیرش یا رد درخواست‌ها و یا بلاک کردن افراد مزاحم از جمله موارد پرکاربردی هستند که حتما پس از نصب اینستاگرام به کارتان خواهد آمد. امکان لایو یا پخش زنده برای دنبال کنندگانتان و همین‌طور قابلیت انتشار ویدئوهای طولانی بیشتر از 60ثانیه در بخش IGTV اینستاگرام به‌شدت مورد استقبال این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. با دانلود اینستاگرام می‌توانید دوستانتان را همیشه دنبال کنید و با یکدیگر بیشتر در ارتباط باشید.

3 . واتساپ

یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان که بیش از یک‌میلیارد کاربر فعال دارد واتساپ است. اگرچه بسیاری از کاربران ایرانی واتساپ را به‌عنوان پیام رسان دوم پس از تلگرام به شمار می‌آورند امّا دیگر کاربران در دنیا همچین تصوری ندارند و واتساپ جزو محبوب‌ترین مسنجرهای حال حاضر جهان است. همین‌طور در واتساپ علاوه بر وجود تمام امکانات یک مسنجر عالی ویژگی‌های دیگر همون استوری نیز وجود دارد که عملکردی مشابه استوری اینستاگرام است. قابلیت تماس صوتی رایگان و عالی با هر نقطه از دنیا حتی با اینترنت کم سرعت از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه است که با دانلود واتساپو نصب آن روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید از قابلیت‌های عالی این برنامه بهرمند شوید. لازم به ذکر است که علاوه بر نسخه اندروید و iOS نسخه ویندوز واتساپ هم کاملا سازگار با دیگر نسخه ها قابل استفاده می باشد.

4 .دیوار

دیوار محبوب‌ترین پلتفرم نیازمندی‌های کشور است که روزانه صدها هزار آگهی خرید و فروش انواع کالا و خدمات در آن منتشر می‌شود. علاوه بر سایت نسخه اندروید و iOS دیوار به سادگی قابل دریافت است که با نصب آنها می‌تواند ساده‌تر در این پلتفرم فعالیت کنید. اگر به دنبال برنامه عالی برای فروش کالاهای دست دوم و یا نوی خود هستید می‌توانید با ثبت رایگان آگهی در دیوار به سادگی به هدف خود برسید. همینطور اگر به دنبال خرید کالا یا خدمات خاصی هستید به سادگی می‌توانید با دانلود برنامه دیوار و نصب آن با جستجو در میان آگهی‌های موجود بهترین گزینه متناسب با بودجه‌ی خود را در آن بیابید. امکان ثبت رایگان بی‌نهایت آگهی، امکان چت درون برنامه‌ای با فروشنده یا خریدار از برترین ویژگی‌های پلتفرم دیوار به شمار می‌رود. فیلترهای عالی و رابط کاربری با مناسب به شما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان و به ساده ترین شکل در میان آگهی های دیوار به جستجو بپردازید.

5 .کلش رویال

پس از معرفی چند برنامه بسیار محبوب قصد داریم به معرفی یکی از محبوبترین بازی‌های اندرویدی در ایران و جهان بپردازیم. کلش رویال محصول دیگری از کمپانی سوپرسل است که پیش از این بازی‌های محبوب دیگری همچون کلش‌اف کلنز را منتشر کرد. کلش رویال یک بازی آنلاین کارتی به سبک استراتژیک است. این بازی می‌تواند به‌صورت یک به یک یه دو به دو انجام شود و هر پلیر با استفاده از نیروهایی که در اختیار دارد به نبرد آنلاین با رقیب خود خواهد پرداخت. با پیروزی در هر نبرد شما علاوه بر سکه و تاج صندوق‌هایی کسب خواهید کرد که حاوی کارت هایی است. با رسیدن تعداد کارت‌ها به حدنصاب می‌توانید آن  نیرو را ارتقا داده و قویتر کنید. برای دانلود کلش رویال از گوگل پلی، اپ استور یا از مارکت‌های داخلی اقدام کنید.

منبع: ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

33  −  32  =