افزایش فروش بیمه زندگی در بیمه معلم با جشنواره بزرگ 120 تداوم یافت

جشنواره” بزرگ 120 بیمه زندگی” بیمه معلم ویژه نمایندگان و بیمه گذاران با هدف توسعه فرهنگ خرید بیمه زندگی و سرمایه گذاری در میان بیمه گذاران و همچنین انگیزه فروش در نمایندگان برای سومین سال پیاپی از ” 31 اردیبهشت ماه به مناسبت تولد امام حسن مجتبی آغاز و تا 20 دیماه مصادف با ۲۵ امین سالگرد تاسیس بیمه معلم” خاتمه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم استقبال بی نظیر نمایندگان و ایجاد انگیزش بی سابقه در میان شبکه فروش جهت تیم سازی و برنامه ریزی برای فروش بیمه های عمر، این شرکت بیمه ای را برای برگزاری مجدد این مسابقه ترغیت کرد.

برای تشریح جزئیات این مسابقه، گفتگویی با سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم  صورت گرفت.

سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی  بیمه معلم ایجاد انگیزه برای فروش بیمه های عمر در نمایندگان و ترغیب خرید برای بیمه گذاران را از اهداف این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: فروش بیمه نامه عمر بدون داشتن شبکه فروش متخصص و بازاریابی حرفه ای امکان پذیر نیست در این راستا این جشنواره می تواند  در فعال شدن نمایندگی ها، کارگزاران و زیرمجموعه انها متشکل از بازاریابان نقش موثری ایفاء کند، به عبارتی بازاریابان نیز در جوایز سهیم هستند .

 وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین هدف بیمه معلم از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح فنی فروش و  افزایش  فروش بیمه های زندگی طبق استانداردها و بودجه برنامه ریزی شده است البته مشروط بر اینکه این فروش منطبق بر استانداردهای بین المللی  فروش بیمه های زندگی باشد.

 مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم با بیان اینکه این جشنواره ها می تواند ابزارهای انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، گفت:در جریان این جشنواره، عملکرد روزانه  نمایندگان رتبه بندی می شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به کسب جایزه نهایی نزدیک است، این رتبه بندی سبب می شود نمایندگان برای کسب جایزه ، برنامه ریزی شده ، مدون و منسجم حرکت کنند.

 سعید گیوه چی افزود: از انجا که بازارهای هدف نمایندگان بیمه معلم برای فروش بیمه عمر در این جشنواره  جامعه اماری  دانش آموزان و نوجوانان و خانواده ها می باشد در این راستا نشر کتب فرهنگی بیمه ای به زبان ساده به همراه  اجرای برنامه های آموزشی، بازی های رایانه ای  برای کودکان در استانهای مختلف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به بازخوردهای مثبت جشنواره زندگی سازان در سال 97 تاکید کرد: برگزاری این جشنواره در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش  نمایندگان بیمه معلم داشته به طوریکه درخواستهای مکرری از سوی انها برای دریافت الگوریتمهای فروش و مشاوره صورت گرفته است.

 مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم با بیان اینکه در پی برگزاری این جشنوراه در سال 97 ، فروش بیمه های عمر در بیمه معلم به صورت قابل توجهی افزایش یافت ، خاطرنشان ساخت: در این جشنواره نمایندگان در یک سطح قرار ندارند بلکه با توجه به رتبه بندی انها در میزان فروش مد نظر قرار گرفته اند.

سعید گیوه چی با اشاره به اینکه این جشنواره سبب تغییر  نگرش و تمرکز  بر فروش بیمه عمر در استان های مختلف کشور شد، عنوان کرد:زمانی فرهنگ سازی به ثمر می رسد که این اقدامات مستمر باشد در این راستا با برگزاری این جشنواره و سایر اقدامات فرهنگی بیمه معلم مانند انتشار کتاب داستان ، بازی های بیمه ای  و … می توان انتظار داشت که در استانهای محروم نیز تحولی قابل توجه در فروش بیمه های عمر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اموزش تکنیکهای فروش به صورت اجرائی به نمایندگان از اهداف دیگر این جشنواره می باشد، متذکر شد: تلاش بیمه معلم این است که به صورت تکنیکی نمایندگان را از دفاتر خود که منطقه ارامش محسوب می شود وارد منطقه پویای فروش محصول کند.

سعید گیوه چی تصریح کرد: بیمه معلم در نظر دارد تا پایان سال در همه استانها دوره های اموزش تکنیک فروش را اجرایی کند.

در ادامه این گزارش گپ کوتاهی  نیز با نمایندگان فروش بیمه معلم که در سال 97 در جشنواره 120 موفق به کسب رتبه های برتر شدند، صورت دادیم.

نماینده رتبه اول جشنواره 120  مهری الله وردی/شعبه استان کرمان بیمه معلم/ نماینده موفق بیمه معلم که در جشنواره سال گذشته موفق به کسب رتبه شد این چنین عنوان میکند:

  • این جشنواره سبب شد، تیم سازی کنیم و افراد زیادی را جهت بازاریابی و فروش بیمه عمر اموزش دهیم.
  • من 19 سال است که در صنعت بیمه فعالیت می کنم ولی بیمه معلم با این جشنواره بدعتی نو پایه گذاری کرد به طوریکه سبب ایجاد انگیزه و رغبت نمایندگان برای فروش بیمه عمر شد که خودبخود این امر در فرهنگ سازی برای بیمه های عمر نقش بسزائی ایفاء کرد.
  • نمایندگان بیمه نباید برای موفقیت به دنبال راههای سهل الوصول و اماده باشند بلکه باید با استفاده از تجارب تیم سازی حرفه ای مسیر صحیح حرکت را طراحی کنند .

 نماینده رتبه دوم جشنواره 120  مهدی خرم دستجردی/شعبه استان خوزستان بیمه معلم/ نماینده موفق بیمه معلم که در جشنواره سال گذشته موفق به کسب رتبه شد این چنین عنوان میکند:

  • بیش از ده سال است که با بیمه معلم همکاری دارم و در سال گذشته به عنوان برترین نماینده کشور شناخته شدم.
  • این موفقیت سبب شد ترغیب و برای جشنواره امسال نیز وارد عمل شویم که بدون شک شخص نماینده به تنهایی نمی تواند تمام قدم ها را بردارد، در این راستا باید از این قالب خارج شود و حتما
    تیم سازی بسیار قوی داشته باشد و این تیم سازی با جذب نیروهای متخصص و بازاریابان حرفه ای می بایست باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

18  +    =  24