رشد فروش ۷۶ درصدی ۲ ماهه سال ۹۸ شرکت‌های شستا

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گفت: فروش تجمیعی شرکت‌های گروه شستا (مجموع فروش شرکت‌های مدیریتی) در دوماهه ابتدای سال جاری به هشت هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به فروش چهار هزار و ۸۶۹ میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گفت: در سال رونق تولید به گونه‌ای تدبیر شده است تا با برنامه‌ریزی دقیق، تأمین به موقع مواد اولیه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و همت مضاعف کارکنان و مدیران تولید و فروش شرکت‌های زیر مجموعه بالاتر از پیش بینی‌ها و بودجه‌های مصوب محقق شود.

فروش تجمیعی شرکت‌های گروه شستا (مجموع فروش شرکت‌های مدیریتی) در دوماهه ابتدای سال جاری به هشت هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به فروش چهار هزار و ۸۶۹ میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شستا اعلام کرد: به‌زودی با اتمام مجامع شرکت‌های تابعه گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت‌های شستا در سال ۱۳۹۷ و مقایسه آن با سال ۱۳۹۶ ارائه و در دسترس افکار عمومی قرارخواهد گرفت.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۲۷۴ شرکت دارد که ۱۸۴ شرکت را مدیریت می کند و مابقی را سهامدار است و در حال حاضر ۲ درصد از سهم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد.

همچنین ۸۵ درصد از دارایی های شستا در بورس عرضه شده است و تمام اطلاعات شرکت های بورسی و غیربورسی شستا از طریق سامانه کدال سازمان بورس و شرکت فرابورس در اختیار علاقمندان قرار داده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  62  =  71