دامنه ارائه خدمات بیمه‌ای تجارت‌نو به پست بانک گسترش یافت

تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت بیمه تجارت‌نو و موسسه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان پست بانک ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بیمه‌ای به کارکنان این بانک و همچنین تمرکز ارائه خدمات تخصصی با استفاده از ظرفیت‌های صندوق به مدت۵ سال، امضا شد.

از توافقات اصلی این تفاهم نامه فراهم کردن کلیه پوشش های بیمه‌ای مورد نیاز پست بانک ایران، کارکنان و مشتریان آنها در تمامی رشته ها با درنظر گرفتن تامین منافع مشترک از طریق تاسیس شرکت خدمات بیمه‌ای است که این مهم با استفاده از ابزارها و کانال های متعدد فروش در چارچوب مصوبات شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی محقق می‌شود.

گفتنی است، براساس توافقات صورت گرفته تجارت‌نو درمقام بیمه‌گر، ضمن  درنظرگرفتن شرایط ویژه برای ارائه تسهیلات و تخفیفات درکلیه رشته‌های بیمه‌ای مقررشده تمامی گردش مالی تفاهم‌نامه را نیز نزد این بانک تجمیع کند. ایجاد بستر مناسب و انجام هماهنگی بین شبکه فروش در سراسر کشور مبنی بر ارائه سرویس مطلوب به پست بانک نیز طبق مفاد تفاهم نامه توسط بیمه گرتحقق خواهدیافت.

درهمین راستا کلیه شعب و باجه های خدمات بانکی پست بانک نیز با هدف توسعه هرچه بیشترهمکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت های این تفاهم نامه، طرح فوق را همراهی خواهندکردکه انتظار می‌رود با شروع تعاملات مذکور ضمن تجمیع بیمه نامه‌ها، جهت جلوگیری از اتلاف منابع متراکم سازی امور بیمه ای مرتبط با موضوع تفاهم نامه نیز محقق شود.

از ویژگی‌های قابل توجه تفاهم نامه اینکه؛ از طریق شرکت خدمات بیمه‌ای متعلق به صندوق رفاه و تامین آتیه، کارکنان پست بانک ذینفعان این همکاری شده و با توجه به جغرافیای گسترده مجموعه دفاتر خدمات بانکی  فرصت استفاده از ظرفیت موجود جهت جذب بیمه گذاران از کلیه نقاط کشور فراهم و همکاری مناسبی با هدف بهبود اقتصاد شبکه فروش و ارتقاء حجم فعالیت بیمه‌گری در تجارت نو و شبکه پست بانک ایجادخواهد شد.    

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1