همکاری استارت آپی توکیو مرین و پلاگ اند پلی در سنگاپور

هلدینگ توکیو مرین ، بزرگترین گروه اموال و حوادث ژاپن، از همکاری جدیدی با اینشورتک پلاگ اند پلی در سنگاپور خبر داده است.

پلاگ اند پلی یک پلتفرم خلاقانه و صندوق سرمایه گذاری تاسیس شده در دره سیلیکون کالیفرنیا ( محلی در کالیفرنیا که مهد تجارت و تکنولوژی است) است که متخصص مرحله رشد سریع استارت آپ ها است.
پلاگ اند پلی از دسامبر 2017 با توکیو مرین همکاری داشته ولی اکنون برنامه همکاری جدیدشان به بیمه گران این فرصت را می دهد که با استقرار در همان مرکز دفتر بیمه، از امکان دسترسی به شبکه پلاگ اند پلی و همکاری با استارت آپ های جدید، از اقیانوس آرام تا سراسر مناطق جنوبی آسیا بهره مند شوند.
پلاگ اند پلی اینشورتک را آگوست سال قبل در سنگاپور راه اندازی کرد و تا الان عملیات 49 استارت آپ را سرعت بخشیده است.
استفاده کنندگان از این سیستم این فرصت را دارند که بر روی هر دسته از برنامه های اینشورتک تمرکز کرده، نقاط ضعف خود را شناسایی و راه کارهای مختلف را جست و جو نمایند.
در حال حاضر، با احتساب توکیو مرین ، پلاگ اند پلی با هفت موسسه مالی در برنامه های اینشورتک و فینتک شامل مونیخ ری ، ویلیز تور واتسون ، بیمه ام اس آی جی و اکسس کپیتال همکاری می کند.
هیدمی هارادا ، معاون رییس و سرپرست بخش استراتژی دیجیتال توکیو مرین می گوید: پلاگ اند پلی و توکیو مرین با هم غریبه نبوده و پیش تر در دره سیلیکون کالیفرنیا همکاری داشته اند. این مشارکت راه را برای معرفی توکیو مرین به 800 شرکت استارت آپ در سطح جهانی و درک بهتر از چشم اندازجهانی اینشورتک هموار کرده است. در آسیا، ما انتظار داریم که با همکاری پلاگ اند پلی، با به کارگیری ابتکارات عملی دیجیتال، پیشرفت و توسعه توکیو مرین را در بازار های منطقه سرعت بخشیم و الگوهای تجاری بیمه ای خلاقانه را برای کل گروه گسترش دهیم. همچنین با استفاده از شبکه ی پلاگ اند پلی می توان برای تعامل بین صنعتی، تحرک و پویایی ، سلامت و درمان و شهرهای هوشمند گامی رو به جلو برداشت.
کایون دلدر ،سرپرست اینشورتک پلاگ اند پلی در سنگاپور،افزود: ما بسیار مشتاق هستیم که روابطمان را با توکیو مرین تا جنوب شرق آسیا گسترش دهیم، جایی که در پی موفقیت ها و آموزه هایی هستیم که در دره سیلیکون کالیفرنیا به آن ها دست یافته ایم.. پلاگ اند پلی همواره به دنبال برقراری ارتباط گروه های محلی و منطقه ای توکیو مرین با مرتبط ترین استارت آپ های بیمه ای و صنایع مرتبط است که هدف والای کمک به توسعه ی نوآورانه ی تجارت دیجیتال را دنبال می کنند.
منبع:پورتال شرکت بیمه اتکائی امین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  81