جزئیاتی از تسویه بدهی بنیاد شهید به بیمه دی

طی صورتجلسه ای بین سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان بنیاد شهید وامور ایثارگران و همچنین بیمه دی و شبکه ملی ایثارگران، مقرر شد معوقات حق بیمه قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه سال جاری دقیقا محاسبه و ۲۰درصد آن نقدی و الباقی به صورت اسناد خزانه اسلامی تسویه گردد.

 با توجه به چالش ایجاد شده در قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل بیمه دی، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران با حضور در سازمان برنامه و بودجه طی جلسه ای با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار حل این مشکلات از سوی دولت شدند.
در این جلسه که اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، برخی از مدیران کل بنیاد شهید و امور و ایثارگران و مدیرعامل بیمه دی ‌و اعضای شبکه ملی ایثارگران حضور داشتند، به تشریح مشکلات ایثارگران در قرارداد بیمه درمان آنها و مطالبات بیمه دی که باعث بروز چالش های فراوانی برای جامعه ایثارگری در کل کشور شده است پرداختند.
نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تائید مسائل مطرح شده گفت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بودجه ای ایثارگران بخصوص بخش درمان خواهد نمود.
در پایان طی صورتجلسه ای مقرر شد:
معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه سال جاری بصورت دقیق محاسبه و ۲۰درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه اسلامی تسویه گردد.

بیمه دی در آبان ماه سال جاری با حضور در مناقصه رسمی بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان شرکت برنده و بیمه گر این قرارداد برای سومین سال پیاپی انتخاب گردید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  3  =