کمک کارکنان و نمایندگان بیمه پاسارگاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای مسئولیت اجتماعی سبز خود و همیاری با هموطنان آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان و کمک به آینده دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم اقدام به کمک رسانی و ساخت مدرسه نموده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، هزینه ساخت این مدرسه از محل صرفه جویی در هزینه های چاپ تقویم و سررسید نامه ، صرفه جویی در هزینه های عمومی و اداری و همچنین اهداء یک روز حقوق توسط همکاران شرکت انجام شده است. لازم به ذکر است نمایندگان دلسوز و خونگرم بیمه پاسارگاد (نمایندگان عمومی و نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه) نیز با اهداء یک درصد از کارمزد سه ماه خود در این امر خیر و آینده ساز مشارکت نمودند.

بر اساس این گزارش، طرح جمع آوری کمک های نقدی کارکنان بیمه پاسارگاد برای هموطنان آسیب دیده از سیل در فروردین ماه نیز به اجرا درآمد که با استقبال ویژه همکاران پاسارگادی مبالغ قابل توجهی در این امر جمع آوری شد که در آن طرح نیز کارکنان این شرکت در سراسر کشور از یک تا چند روز حقوق فروردین ماه 1398خود را برای کمک به هموطنان سیل زده در استان لرستان و سایر استان ها تخصیص دادند. همچنین نمایندگان و سازمان فروش بیمه پاسارگاد با اختصاص مبلغی از کارمزد سه ماه ابتدای سال جاری خود به هموطنان عزیز این مناطق یاری رساندند.

همچنین با موافقت هیأت مدیره بخشی از بودجه تبلیغات در سال 1398 جهت کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل در استان های مختلف تخصیص داده شد. در این راستا شرکت بیمه پاسارگاد همسو با گروه مالی پاسارگاد کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دست همواطنان رساندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  5  =