پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس بیمه میهن

دکتر داریوش محمدی با صدور پیامی 16 بهمن سالروز تأسیس بیمه میهن را به کارکنان و شبکه فروش این شرکت تبریک گفت.

به گزارش ریسک نیوز، دکتر داریوش محمدی با صدور پیامی 16 بهمن سالروز تأسیس بیمه میهن را به کارکنان و شبکه فروش این شرکت تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

همکاران ارجمند و گرانمایه ام در بیمه میهن

شانزدهم بهمن هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و کارآفرینان کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت بیمه است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. این نهال کوچک اکنون به درختی 11 ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

امروز در حالی یازدهمین سالروز تأسیس"میهن" عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان، گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است که از آن جمله می توان به دستیابی به سطح یک توانگری مالی، شفاف تر شدن صورت­های مالی، احیای فروش و سهم از بازار شرکت، به روز شدن پرداخت خسارت های معوق، وصول مطالبات معوق از سایپا، تعیین تکلیف پروژه آسایش و … اشاره نمود.

تمام اهتمام و تلاش هیات مدیره محترم و تیم مدیریتی شرکت، ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلندتر برای احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاه واقعی است و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.

اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک یازدهمین سالروز تاسیس بیمه میهن به همه همکاران ارزشمند، شبکه فروش پرتلاش، سهامداران ارجمند و همه ذینفعان و بیمه گذاران گرامی، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

ضمناً با توجه به حادثه ناگوار سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، بیمه میهن از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس صرف نظر نموده و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، هزینه برگزاری مراسم را به تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده اختصاص می ­دهد.

سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام شریف میهن، روزگارانی درخشان همچون تاریخ زرنشان میهن برای بیمه میهن رقم بزنیم.

داریوش محمدی

عضو هیات مدیره و مدیرعامل

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  2  =