شفاف سازی رئیس کل بیمه مرکزی از تعداد قربانیان کرونا در صنعت بیمه

تاکنون هفت تن از کارکنان صنعت بیمه كشور در هنگام خدمات رسانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند./رئیس کل بیمه مرکزی از جانباختگان این صنعت به عنوان قهرمانان ملی یاد کرد.

به گزارش ریسک نیوز غلامرضا سلیمانی ضمن عرض تسلیت مصیبت جانباختگان صنعت بیمه در فرایند شيوع ویروس کرونا در کشور، از تمهیدات ویژه بیمه مرکزی برای تسهيل و تسريع در ارائه خدمات خبر داد و افزود: بخش مهمی از بار سلامتی شهروندان بر دوش صنعت بیمه است و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تا امروز در کنار شهروندان آسیب دیده و در معرض خطر  ایستاده ایم و همچنان به تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهیم کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تشریح اقدامات نهاد ناظر و صنعت بیمه در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: برقراری امنیت روانی و اقدامات سلامت محور برعهده یک نهاد خاص نیست و تمامی دستگاه‌های ذیربط باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در کنترل این ویروس و کاهش آسيب هاي آن نقش آفرینی کنند.
وی حمایت صنعت بیمه از کادر درمانی کشور را در این شرایط حساس از مهم‌ترین برنامه های بیمه مرکزی دانست و گفت: آمادگی کامل برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی راهکار اصلی خروج از بحران است و به یاری خداوند و در سایه همدلی مردم و هم افزایی دستگاههای اجرایی کشور از این بحران نیز گذر خواهیم کرد.
رئیس شورای عالی بیمه از جانباختگان این صنعت به عنوان قهرمانان ملی یاد کرد و افزود: یاد و خاطره پاسداران حریم آرامش، آسايش و امنیت مردم در حافظه جمعی ملت شریف ایران ماندگار خواهد شد.
گفتنی است تاکنون هفت تن از خادمان ملت در صنعت بیمه كشور در هنگام خدمات رسانی به مردم شریف ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =