همراهی بیمه آرمان با موسسه محک

این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در پاندمی جهانی کرونا با موافقت مدیرعامل و هیئت مدیره ، هزینه تولید کارت تبریک نوروز ۹۹ را به موسسه خیریه محک اهدا کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی بیمه آرمان ؛ این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در پاندمی جهانی کرونا با موافقت مدیرعامل و هیئت مدیره ، هزینه تولید کارت تبریک نوروز ۹۹ را به موسسه خیریه محک اهدا کرد.
همه ساله سازمان ها و شرکت ها در آستانه نوروز اقدام به تهیه و تولید سررسید ، کارت تبریک و سایر اقلام تبلیغاتی می نمایند که امسال شرکت بیمه آرمان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود بعنوان یک نهاد مالی با در نظر گرفتن شرایط کشور و پاندمی جهانی کرونا با نظر موافق هیئت مدیره و مدیرعامل هزینه های مربوط به تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی نوروزی را به حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اختصاص داد.
در این راستای علاوه بر خرید و اهدا دستگاه های تب سنج و اکسیژن سنجی به ارزش ۲میلیارد ریال جهت مناطق محروم خراسان جنوبی ، با اختصاص ۳۰میلیون ریال هزینه تولید کارت تبریک نوروزی به موسسه خیریه محک ، همدلی خود را با کودکان تحت پوشش این موسسه ابراز کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  71  =  77