تسهیلات جدید سازمان فروش سایپا در شرایط ویروس برای مشتریان اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا در اقدامی دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرد که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم خواهد شد.

در بخشنامه ارسالی از سوی سازمان فروش سایپا برای نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور، اعلام شده در صورتی که مشتری به دلیل تاخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی مشمول پرداخت سود تاخیر شود، مابه‌التفاوت افزایش حق بیمه در سال جدید از این سود کم می‌شود و نیاز نیست تا شهروندان مراجعه حضوری داشته باشند.

بر اساس این تصمیم که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان و حفظ فاصله اجتماعی گرفته شده است، مشتریانی که دعوت نامه تحویل خودرو برای آنان صادر می شود نیز برای تکمیل وجه نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://saipa.iranecar.com و ورود به سامانه و پروفایل مشتری از طریق گزینه "پرداخت دعوتنامه" نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است مشتریان گروه سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز می توانند با شماره تلفن 096550 تماس گرفته و پرسش‌های خود را در خصوص این طرح و سایر طرح های این گروه مطرح کنند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =