درگذشتگان صنعت بیمه شهید خدمت محسوب شوند // اختصاص امتیازات ستاد کرونا به کارکنان بیمه

در خواستهای دبیر کل سندیکا از جهانگیری

کریمی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور درخواست نمود درگذشتگان صنعت بیمه بدلیل بیماری کرونا همانند سایر فداکاران خدمت بعنوان شهید خدمت محسوب شوند.

کریمی در نامه ای خطاب به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مطالبات سه گانه صنعت بیمه از دولت تدبیر و امید را مطرح نمود.

▫️دبیرکل سندیکای بیمه گران از دکتر جهانگیری درخواست نمود درگذشتگان صنعت بیمه همانند سایر فداکاران خدمت بعنوان شهید خدمت محسوب شوند تا ضمن ثبت در تاریخ، خانواده های گرانقدرشان که نوعا از اقشار جوان جامعه هستند از امتیازات آن بهره مند شوند.

▫️دکتر کریمی در بخش دیگر مکاتبه خود از معاون رئیس جمهور درخواست نمود دولت محترم بابت مالیات برارزش افزوده ناشی از عدم دریافت حق بیمه بخصوص در این ایام و شرایط خاص فرصتی سه ماهه قائل شده و ترتیبی اتخاذ شود که وجوه این سه ماه متناسب با وصول مطالبات از بیمه گذاران و بصورت قسطی اخذ شود بگونه ای که تا پایان سال پرداخت و تسویه شود.

▫️دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران همچنین درخواست داشت در ستاد ملی کرونا امتیازاتی که به سایر واحدهای خدمات رسان اختصاص می یابد عینا برای صنعت بیمه و عوامل مربوطه نیز در نظر گرفته شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  20