برندگان جشنواره بزرگ 120 بیمه معلم اعلام شدند/ آثار عملیاتی جشنواره 120 بر جذب نمایندگان عمر

جشنواره بزرگ 120 در راستای مسیر تولید و توسعه فرهنگ بیمه‌های زندگی و توسعه شبکه فروش بازاریابی(جذب نمایندگان آئین‌نامه 96 و سرپرست فروش) برگزار شد و دستاوردهای منحصر بفردی برای بیمه معلم به دنبال داشت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، جشنواره بزرگ 120 در سال 98 با هدف ارتقاء فروش بیمه‌های زندگی و توسعه مشتری‌مداری برگزار شد.

نمایندگان برتر به ترتیب، حائز کسب رتبه اول تا سوم شدند:

  • رتبه اول/ آرمین گلبابائی // نماینده محترم کد 2468 // شعبه اردبیل
  • رتبه دوم/ احسان رشنو // نماینده محترم کد 1879 // شعبه شرق تهران
  • رتبه سوم/ آفرین کاظمی// نماینده محترم کد 3891 // شعبه ایلام

سعید گیوه‌چی مدیر بیمه‌های زندگی ‌و‌حادثه بیمه معلم در تشریح این جشنواره اعلام کرد:

جشنواره بزرگ 120 در راستای مسیر تولید و توسعه فرهنگ بیمه‌های زندگی و توسعه شبکه فروش بازاریابی(جذب نمایندگان آئین‌نامه 96 و سرپرست فروش) برگزار شد و دستاوردهای منحصر بفردی برای بیمه معلم به دنبال داشت.

این مقام مسئول در بیمه معلم تاکید کرد:

ترغیت شبکه فروش به ارائه محصولات زندگی به آحاد جامعه، خود به خود افزایش فروش بیمه های زندگی را به دنبال داشته است .

به گفته وی افزایش جذب بازاریاب و نماینده فروش عمر نیز از دیگر دستاوردهای این جشنواره محسوب می‌شود.

مدیر بیمه‌های زندگی و حادثه بیمه معلم در ادامه عنوان داشت: بیمه معلم در این جشنواره بر راه‌اندازی روش‌های بازاریابی آنلاین و متدهای نوین تاکید داشت.

بر اساس این گزارش، لوح تقدیر با امضای مدیرعامل و جوایز طبق بخشنامه جشنواره مصوب هیئت مدیره شرکت به نمایندگان برتر اهدا شد شامل:

جایزه نفر اول : 1.200.000.000 ریال /جایزه نفر دوم : 450 میلیون ریال/ جایزه نفر سوم: 450 میلیون ریال مطابق با میزان وصول حق بیمه، بیمه نامه های جدید در بازه جشنواره و وام علی‌الحساب

همچنین به 35 نفر از نمایندگان ممتاز در جشنواره که بیش از 500 میلیون ریال حق بیمه وصولی در مدت جشنواره کسب نمودند، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال اقلام تبلیغاتی به منظور بهره برداری در مذاکرات خود با بیمه گذاران، اهدا گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  28  =  31