ابهام زدایی پژوهشکده بیمه از نحوه برگزاری دوره های آداب / پژوهشکده بیمه با هیچ موسسه آموزشی تفاهم نامه همکاری منعقد نکرده است

پژوهشکده بیمه، در پی تبلیغات یک موسسه آموزشی اطلاعیه ای صادر کرد : پژوهشکده بیمه در زمینه ی اجرای آموزشهای مجازی با هیچ موسسه آموزشی تفاهم نامه همکاری منعقد ننموده است و شرایط اجرای آموزش مجازی برای همه ی موسسات آموزشی به صورت یکسان فراهم است.

به گزارش ریسک نیوز در پی پخش خبری تبلیغاتی در فضای مجازی از موسسه ای با عنوان اندیشکده بیمه مبنی بر تفاهم مشترک میان اندیشکده بیمه و پژوهشکده بیمه در خصوص اشتراک سامانه های آموزشی دوره های اجباری بیمه ای از جمله اداب ،ابهاماتی در خصوص نحوه برگزاری دوره های اموزش بیمه ای درموسسات اموزش بیمه ای دارای مجوز ایجاد گردید.

در خبر تبلیغاتی این موسسه اموزشی امده است ، طی تفاهم مشترک میان اندیشکده بیمه و پژوهشکده بیمه مقرر شد با اشتراک سامانه های آموزشی دوره های اجباری بیمه مرکزی بصورت مجازی و نیمه مجازی برگزار گردد.
 .

پیگیری  ها نشان داد که سایر موسسات آموزش بیمه دچار ابهاماتی در خصوص برگزاری اموزش شده اند چرا که هنوز پروتکل مشخصی برای تداوم فعالیتهای اموزشی در دوران کرونا ابلاغ نشده از طرفی اطلاعیه صادر شده از سوی این موسسه در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشکده بیمه  این ابهام را در سایر موسسات ایجاد کرده که شاید برگزاری دوره ها به صورت انحصاری ایجاد شده است.
.
در همین راستا پژوهشکده بیمه در اطلاعیه ای از موارد مطروحه ابهام زدایی کرد که در ذیل می اید:
پژوهشکده بیمه به منظور جلوگیری از تداوم اختلال ایجاد شده در فعالیتهای آموزشی صنعت بیمه، با تقویت قابل توجه زیرساخت‌های فن‌آوری خود، زمینه اجرای آموزش های مجازی را برای موسسات آموزشی دارای مجوز از بیمه مرکزی فرآهم نموده است.

موسسات آموزشی مجاز که علاقمند به استفاده از LMS پژوهشکده به منظور اجرای  آموزش‌های مجازی هستند می‌توانند درخواست های خود را جهت بررسی به صورت مکتوب اعلام دارند.

  پژوهشکده بیمه در زمینه ی اجرای آموزشهای مجازی با هیچ موسسه آموزشی تفاهم نامه همکاری منعقد ننموده است و شرایط اجرای آموزش مجازی برای همه ی موسسات آموزشی به صورت یکسان فراهم است.
گروه آموزشهای آزاد پژوهشکده بیمه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  1  =