معرفی یک کتاب متناسب با فضای فعلی صنعت بیمه / تجزیه و تحلیل مه داده در بیمه، نوشته تونی بوبییر

کتاب تجزیه و تحلیل مه داده در بیمه، نوشته تونی بوبییر به تازگی از سوی گروه هوای تازه ترجمه و منتشر شده است، در این کتاب راهکارهای انطباق دست اندر کاران صنعت بیمه اعم از مدیران ،کارشناسان ستادی ، شعب و شبکه فروش با آخرین تحولات تکنولوژی تشریح شده است. شاید عصر حاضر یعنی دوران کرونا و پساکرونا و استراتژی های دولت از جمله حذف نسخه فیزیکی ثالث جهت افزایش مراجعات غیر حضوری نیاز به مطالعه این کتاب را دو چندان کرده است.

به گزارش ریسک نیوز کتاب تجزیه و تحلیل مه داده در بیمه نوشته تونی بوبییر به تازگی از سوی گروه هوای تازه ترجمه و منتشر شده است .

در معرفی این کتاب آمده است :در عصري به سر مي بريم که تکنولوژي در همه امور زندگي انسان به ويژه کسب و کار وارد شده و انسان عاقل به جاي فرار کردن از آن و طفره رفتن از يادگيري بايد به دنبال راهي براي سازش با تکنولوژي و استفاده و بهره‌برداري از حداکثر ظرفيت‌ها و دستاوردهاي آن باشد.

مهارت‌هاي سنتي به سرعت با راه حل‌هاي تکنولوژي نوين جايگزين مي‌شوند. شرح شغل‌هاي جديد ظهور مي‌کند. شرکت‌هاي قديمي که نتوانند ابزارهاي جديد صنعت را فرا بگيرند دچار مشکل مي‌شوند.

همه دست اندرکاران صنعت بيمه شامل مديران و کارشناسان ستادي، کارکنان شعب و شبکه فروش شرکت بيمه بايد از آخرين تحولات تکنولوژي که مي‌تواند بر مدل کسب و کار آنها اثر بگذارد، مطلع باشند تا بيشترين استفاده را ازآن برند و کمترين آسيب را دريافت کنند. زيرا تغييرات تکنولوژي در همه حوزه هايي که وارد شده، منجر به خلق فرصت‌ها و مدل هاي کسب و کار جديد شده و مدل هاي سنتي و ناکارآمد را از بين برده است.

آنچه مسلم است سازمان ها، فروشندگان و افرادي که زودتر از رقباي خود به اين مهم پي ببرند و با تکنولوژي آشنا شوند و بتوانند از ظرفيت آن در ارتقاي فرآيند و بهره‌وري خود استفاده کنند، بقاي خود را تضمين کرده و مي‌توانند پيشرو بازار شوند و به عنوان الگوي موفق مطرح شوند.

این گزارش می افزاید، همان طور که پیشتر اشاره شد ، این کتاب توسط گروه هوای تازه ترجمه و با حمایت دانشگاه ایرانیان در کانون نشر علوم منتشر شده است.

برای تهیه این کتاب می توانید با انتشارات کانون نشر علوم تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و آدرس:

تهران – خیابان انقلاب – خیابان فخر رازی – خیابان وحید نظری – پلاک 65 – واحد 1
تلفن

02166413605

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×    =  9