ضرورت همکاری ویژه قضات و شرکت های بیمه

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان تاکید کرد:

در اجرای ماده 50 قانون بیمه شخص و به منظور تسریع در شناسایی تخلفات و تقلبات در حوزه خسارت ضرورت دارد
، همکاری ویژه ای بین قضات و شرکت های بیمه صورت پذیرد.

به گزارش ریسک نیوز، در سفر عسگر معزی معاون فنی اموال و نیما لطفی مدیر بیمه های اتومبیل به استان مرکزی و شهر اراک ؛ در اجرای تاکیدات رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا به شرکت های بیمه با موضوع تسریع در رسیدگی به پرونده های دیات، دیدار با ریاست مجتمع رسیدگی به تصادفات وسایل نقلیه دادگستری اراک انجام پذیرفت.

در این دیدار معزی معاون فنی اموال بیمه آرمان با تاکید بر همکاری بیشتر بین این شرکت و مرجع قضایی ضمن تقدیر از راه اندازی مجتمع ویژه و تخصصی رسیدگی به تصادفات گفت: ابعاد حقوقی تصادفات و حوادث رانندگی بسیار خاص و نیازمند رسیدگی تخصصی است که این مهم با راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به پرونده های تصادفات ،به نحوه شایسته و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام می پذیرد.

لطفی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده ها و خسارت تصادفات در بیمه آرمان ، از مرجع قضایی دادگستری اراک درخواست کرد در اجرای ماده 50 قانون بیمه شخص ثالث و به منظور تسریع در شناسایی تخلفات و تقلبات در حوزه خسارت همکاری ویژه ای بین قضات و شرکت های بیمه صورت پذیرد.

در این نشست هاشمی رئیس مجتمع رسیدگی به تصادفات وسایل نقلیه دادگستری اراک با اشاره به سابقه تاسیس این مجتمع اظهار داشت : به منظور خدمات رسانی آسان و تسریع در رسیدگی به پرونده های مربوط به تصادفات، شعبه ویژه رسیدگی به تصادفات وسایل نقلیه در دادگستری شهرستان اراک از اسفند 1390 تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قطعا همکاری بین صنعت بیمه و مرجع قضایی به تسریع در صدور آرا ، شناسایی متخلفین و کشف تخلفات و تقلبات کمک شایانی خواهد کرد.

هاشمی از توجه بیمه آرمان به موضوع پیگیری پرونده دیات و تصادفات تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد تعامل شعبه اراک بیمه آرمان با این مجتمع منجر به تسریع در احقاق حقوق زیان دیدگان شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  6