محدوده فعالیتهای شرکت بیمه “سامان للتامین” اعلام شد

“سامان للتامین” اعلام کرد که اکنون با دریافت مجوز رسمی فعالیت از نهادهای مسئول کشور عراق، امکان ارائه انواع خدمات بیمه ای به همه شهروندان عراقی و اتباع خارجی حاضر در این کشور را دارد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، کشور عراق که یکی از بازارهای هدف صادراتی و تولیدی بنگاه های اقتصادی ایرانی است، در حال ورود به دوره رونق است، اما به دلایل متعدد این بازار با ریسک های متعددی رو به روست.

تامین امنیت مالی سرمایه گذاران، از ابتدایی ترین خواسته های آنها پیش از شروع هر فعالیتی است، در حالی که حوادث احتمالی مانند آتش سوزی، انفجار، زلزله، سرقت، سانحه رانندگی و … می تواند هر شخص و هر فعالیتی را در هر نقطه ای تهدید کند.

“سامان للتامین” این امکان را دارد که در رشته های اموال و اشخاص از جمله بیمه مسئولیت، آتش سوزی، شخص ثالث، بدنه اتومبیل، باربری و حوادث انفرادی و بیمه های درمان، بیمه نامه صادر کرده و اطمینان لازم را برای فعالان اقتصادی در این سرزمین را تا حد قابل قبولی ایجاد نماید.

ثبت و دريافت مجوز «سامان للتامین» به عنوان نخسیتن شعبه خارجی شرکت بیمه سامان از سوی دیوان التامین دولت عراق انجام شده است.از این پس به عنوان بزرگترین شرکت بیمه فعال در عراق، حامی سرمایه گذاران ایرانی در این کشور و نیز فعالان اقتصادی عراقی خواهد بود.

بیمه سامان با حضور در کشور عراق، زمینه ساز توسعه و پیشرفت سرمایه گذاران، فرهنگ سازی برای استفاده از خدمات بیمه ای و حمایت از مجموعه ها و فعالان اقتصادی در این کشور خواهد بود.

“سامان للتامین” در نشانی بغداد، جادریه، خیابان ۱۳، پلاک۱/۶ مستقر است و شماره تماس 07735001002 برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  14