گزارشی از مجمع بیمه رازی / عبور از زیان انباشته با کسب سود از سرمایه گذاری

سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی اعلام کرد:با کسب سود قابل ملاحظه در بخش سرمایه گذاری ،کاهش قابل ملاحظه زیان انباشته محقق گردید.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی بیمه رازی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی (سهامی عام) در روز سه شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ راس ساعت ۱۵ با حضور دارندگان بیش از ۷۰ درصد سهام شرکت و نمایندگان محترم شرکت فرابورس ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بازرس قانونی شرکت در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

 سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی ضمن ارایه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت که بیانگر ایجاد توازن در بخش بیمه گری و نیز کسب سود قابل ملاحظه در بخش سرمایه گذاری و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه زیان انباشته بود ، بیان کرد : شرکت بیمه رازی با پشت سرگذاشتن مراحل “تنظیم ” و “تثبیت ” ، مرحله توسعه و شکوفایی را آغاز نموده است .

به گفته وی شرکت در مرحله جدید برنامه های مدونی برای توسعه دیجیتالی ، بهبود مدل های کسب و کار و ارتقای نسبت های مالی دارد . .

در ادامه مدیرعامل و نماینده موسسه حسابرسی به سوالات مطرح شده توسط حاضرین و آنلاین مبادرت به پاسخگویی نمودند و مجمع پس از استماع گزارش ها و توضیحات و شور و مشورت پیرامون موضوعات، با اکثریت آراء حاضرین در جلسه ضمن تایید گزارش هیأت مدیره بازرس قانونی شرکت راجع به عملکرد سال مالی ۱۳۹۸  به تصویب رسید و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت تعیین شد و نیز معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مورد تنفیذ و تصویب قرار گرفت.

همچنین دکتر امین حسن زاده به عنوان اکچوئر رسمی و خانم فاطمه الحسینی به عنوان اکچوئر علی البدل طبق مقررات ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت یکسال انتخاب شدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه رازی (سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر ۱۵ سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  1  =