جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند؟

نماینده ساری گفت: دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

علی بابایی کارنامی در نشست خبری خود به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه تفکر و گفتمان کارگری متعلق به اکثریت جامعه است، اظهار کرد: موضوع سهام عدالت افراد جا مانده که بیشتر شامل کارگران می شود در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کارگران کمتر به حق خودشان دست یافتند به طوری که در حوزه عدالت اجتماعی اشتغال رفاه معیشت انتقاداتی وجود دارد و سبد هزینه کارگران بیان کننده مظلومیت کارگران می باشد، با توجه به اینکه خواسته و مطالبه نظام حاکمیت حمایت از قشر کارگر است، حمایت از قشر کارگری جز برنامه های اصلی قرار دارد.

بابایی تاکید کرد: ارتقای وضعیت معیشتی کارگران و کارمندان در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد و به طور قطع محقق می شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعمال حق مسکن کارگری مورد تاکید مجلس است، خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه حق مسکن کارگران در بودجه امسال پیش بینی نشده، باید به صورت بودجه تکمیلی و ترمیمی اعمال شود.

تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس

وی با بیان اینکه در بحث سهام عدالت در حق کارگران جفا صورت گرفته و سهام ترجیحی بی عدالتی برای کارگران است، گفت: سهام عدالت با رویکرد دهک های پایین می بایست اعمال شود و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  4  =