هواوی ارزشمندترین برند چینی شد

بر اساس لیستی که اخیراً توسط موسسه “ائتلاف نام تجاری” منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵.۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شد.

به نقل از راشاتودی، بر اساس لیستی که اخیراً توسط موسسه "ائتلاف نام تجاری" منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش 815.1 میلیارد یوان (117 میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، ارزش کل 20 نام تجاری برتر چین به 6.12 تریلیون یوان رسید. شرکت خدمات اینترنتی تنست هولدینگز در رده دوم قرار دارد و ارزش آن 746 میلیارد یوان (107.13 میلیارد دلار) است.

پس از آن شرکت علی بابا (671.64 میلیارد یوان یا 96.4 میلیارد دلار)، بانک صنعت و تجارت چین (588.15 میلیارد یوان یا 84.4 میلیارد دلار) و شرکت چاینا موبایل (430.28 میلیارد یوان یا 61.7 میلیارد دلار) در رده های بعدی قرار دارند.

داروسازی و تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی و نوشیدنی جزو صنایعی هستند که در بین 500 نام تجاری برتر در این رتبه بندی قرار دارند.

در مجموع 55 مارک از بخش تجهیزات دارویی و پزشکی به دلیل افزایش تقاضا برای ماسک، دستگاه تنفس مصنوعی، آزمایش اسید نوکلئیک و واکسن ها در بحبوحه بیماری همه گیر کرونا ویروس شاهد افزایش ارزش صنعت خود بوده و به بالای این لیست آمده اند.

همچنین 43 نام تجاری فعال در صنعت الکترونیک در میان 500 شرکت برتر این لیست دیده می شوند که در میان آنان شیائومی (85.97 میلیارد یوان یا 12.3 میلیارد دلار) با ارزش ترین شرکت الکترونیکی است.

بر اساس این گزارش، 41 نام تجاری در لیست امسال از بخش اینترنت هستند، زیرا این بیماری همه گیر مصرف کنندگان بیشتری را به استفاده از خدمات آنلاین هدایت کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که خرید آنلاین، سرگرمی ها و دفاتر کار اینترنتی به واسطه بیماری کووید-19 بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  1