فروش محصولات سایپا از شنبه 25 مرداد به مدت 3 روز (+جدول و جزئیات)

طرح پيش‌فروش 2 محصول گروه خودروسازي سايپا از شنبه 25 خرداد به مدت 3 روز اجرا می شود.

طرح پيش‌فروش 2 محصول گروه خودروسازي سايپا از شنبه 25 خرداد به مدت 3 روز اجرا می شود.

در  این طرح پیش فروش طرح 2 خودروی خودرو  "كوييك- اس "و "ساينا- اس" ارائه شده است.

طرح پيش‌فروش محصولات سایپا از شنبه 25 مرداد به مدت 3 روز سايپا

مشتريان پس از ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات سايپا به نشاني saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام خواهند كرد.

در اين طرح نيز همچون ساير طرح‌ها، محدوديت كد ملي براي ثبت‌نام كنندگان اعمال خواهد شد و حداقل سن متقاضيان خريد خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پايه سوم هستند.

امكان صلح و انتقال خودرو به‌صورت وكالتي وجود ندارد و متقاضياني كه داراي پلاك انتظامي فعال يا فاقد گواهينامه رانندگي هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امكان ثبت نام در بخشنامه‌هاي فروش دو شركت سايپا و ايران‌خودرو را نخواهند داشت.

ظرفيت ثبت‌نام در روش پيش‌فروش متناسب با برنامه توليد گروه خودروسازي سايپا است و فهرست نهايي انتخاب‌شدگان از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا و ارسال پيامك ظرف سه روز پس از اتمام قرعه‌كشي اعلام خواهد شد.

این دو محصول جدید سایپا که پسوند اس را یدک می کشد نسخه فیس لیفت شده ساینا و کوییک است که تغییراتی در ظاهر، آپشن و امکانات آنها اعمال شده است.

پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار، و 40 میلیون و 800 هزار تومانی در کنار سود مشارکت 6 درصدی و انصراف 3 درصدی از جمله جزئیات شرکت در این طرح است.

جدول فروش به شرح زیر است:

طرح پيش‌فروش محصولات سایپا از شنبه 25 مرداد به مدت 3 روز سايپا

منبع: عصرایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  21