حمایت بیمه ایران از تعاونی‌های صیادی کشور

به منظور حمایت از جامعه صیادان کشور در سال جهش تولید، راهکارهای توسعه همکاری دوجانبه میان اتحادیه سراسری تعاونی‌های صیادی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این دیدار که در دفتر معاون فنی بیمه ایران انجام شد، یعقوب دوجی مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی ایران با اشاره به جایگاه مهم بیمه ایران، نیازهای بیمه‌ای صیادان را در آب‌های بین‌المللی و سرزمینی در خصوص شناورها، قایق‌ها، ابزار و ادوات صید و موجودی صید برشمرد و پوشش بیمه زندگی، درمان، بدنه شناور و مسئولیت در برابر کارکنان و ثالث را از جمله مهم ترین اولویت های اتحادیه تعاونی های صیادان ذکر کرد.

 محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران نیز با استقبال از ارائه خدمت به قشر زحمتکش صیادان از حمایت حداکثری بیمه ایران در تامین صیادان و شناورها و ادواتشان برای افزایش تولیدات پروتئینی کشور خبر داد و تصریح کرد: حمایت‌های بیمه ایران از صیادان در تمامی استان‌های ساحلی و حتی آب‌های بین المللی، جاری شده و گسترش خواهد یافت.

 در این دیدار مدیران فنی حمل و نقل و مسئولیت و اشخاص و مدیر کل هماهنگی امور استان‌های بیمه ایران حضور داشتند و مقرر شد هماهنگی های لازم برای اجرای پایلوت طرح جامع بیمه‌ای صیادان از سوی مدیرکل استان هرمزگان و معاونت فنی استان مذکور بعنوان واحد معین طرح پیگیری و دنبال شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

68  −  66  =